Gå til innhold

Noen her som har peil på The Sims? (spillet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det er så mange å velge mellom. Sims 1, 2 og 3, også er det forskjellige navn på både 1 2 og 3.

Hvem er morsomst? Har prøvd 1 er`n og syntes det var gøy. Vil prøve å laste ned 3`ern nå, men det er så mange forskjellige titler på de. Helaften, Dyreliv, Drømmejobben osv...Hva skal jeg velge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sims 3 har bare High end loft stuff (noen få ekstra møbler, egentlig ikke verdt pengene), Ambitions og World Adventures.

Sims 2 og 3 har like bra grafikk, det er stor forskjell fra Sims 1, kan ikke sammenlignes. Jeg ville aldri gått tilbake til 1.

Kjøp Sims 3. Der kan du endre farger og mønster på møbler og annet.

Skrevet

The sims 2 og The sims 3 er hovedspillene.. De andre er tilleggspakker, da velger du ut de du syns høres gøy ut.. :)

The sims 3 er jo det nyeste, så ville nok valgt det.. Men finnes mer tilleggspakker til sims2 da. Og er mer å sette seg inn i. Ville og valgt reisefeber til sims 3.

Da kan du reise jorden rundt og gjøre masse oppdrag.

Skrevet

Har spilt sims i 10 år nå og syntes sims 2 er best, prøvd sims 3 men det er for mye begrenset enn sims 2.

Skrevet

Hei, jeg har også spilt sims siden det kom. Hva slags begrensninger tenker du på?

Skrevet

Velg the sims 3! :) Det kommer nye tilleggspakker 1-2 ganger i året, møbler,biler, stæsj ect du kan ha i hus og hjem:)

Skrevet

Nei, dette var koselig! Glad i The Sims, jenter? Jeg elsker det! Jeg er hekta! Jeg gleder meg til å bli pensjonist, for da kan jeg bygge hus dagen lang :-D

Skrevet

jeg har spilt sims i 10 år, prøvd alle versonene.. men må si at jeg er ikke fan av sims 3. men derimot sims to er det beste spill jeg vet om:) godt å se at ikke det er uvanlig å være så hekta som meg:

Skrevet

Hvorfor liker dere sims 2 bedre enn 3? Jeg har sims 3 og kunne ikke gått tilbake til 2. Mindre stæsj er det jo, men det kommer etterhvert, og jeg laster ned maaasse rundt omkring på nettet...

Skrevet

Forresten, kan vi ikke utveksle linker til siter man kan laste ned stæsj??

Skrevet

Vel når jeg sammenligner sims 3 med sims 2 så tenker jeg på at man ikke kan se simmene inni restauranter/shopping steder på sims 3, lettere og bytte på familie i sims 2, er utrolig missfornøyd med at naboer eldes mens man spiller på en familie. litt missfornøyd med utseende til simmene i 3'ern. + at jeg savner visse expansions frs 2'ern når jeg spiller sims 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...