mei&mi + marcus :) Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Hvilket regntøy er du superfornøyd med?? Som holder barna tørre selv om regnet øser ned en hel dag. Og hvilke støvler er supergode? Det vi har er tydeligvis ikke vanntett nok.
tine0810 Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 mini har regntøy fra Polarn o Pyret. Godt fornøyd med det:-) Har også vanntette støvler fra Viking er det vel...
BlåBlå Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Av de utallige vi har prøvd, er regntøyet fra Kids Comfort (eller var det Comfort kids) det beste. Men Barnas Hus sitt er også bra. Av støvler, så holder vi en knapp på Viking.
mei&mi + marcus :) Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2010 Vi har også Viking støvler, men hun var klissvåt på beina når hun kom hjem i dag. Hun har helt sikkert hoppet mye i dammer, men er det ikke det støvler til barn er laget for?
It's all about me Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Det geniale regntøyet: torrebarn.no
~sjiraff~ Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Har alltid sagt at regntøy er regntøy, men nå har vi prøvd Reflex sitt og jeg må si at jeg liker det veldig godt.
TøffiTrynet☠ Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Regntøy fra Skogstad, og støvler fra Viking. Har en 3-åring som bader i søledammer, og han holder seg forbausende tørr!
Vilja<3 Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 regntøy til reflex og troll er jeg veldig fornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå