Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg liker han, men syns han var bedre før. Syns han virker mer tilgjort enn før, men liker spørsmålene hans og intervju.stilen. hva med dere???
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Syns han virker litt for guttaktig. Trodde hun Maria måtte hatt noen som var mer "rå".
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Liker ikke menn som minner om småkvapsete 12åringer...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Åja han der fjompen som var sammen med hun Maria Bondevik?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Bondevik? Dette er hun svensk-norske Maria Bonnevie. Ligner forsåvidt litt på Bondevik, navnet altså.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 var vel ingen bombe at majoriteten av dibs brukere ikke hvem f skavlan er. tipper de sitter og ser på x faktor og senkveld, jeg. ingen voldsomme brukere av nrk 1.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 har db kun 5 brukere da? Siden de få anonyme som har svart her utgjør en majortet.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg ser på Skavland hver fredag:) Har fremdeles ikke blitt lei gullrekka til nrk jeg. Synes det er et av de bedre "talkshowene" som jeg har sett:) Jeg snakker ikke om hans utseende og om han er deilig eller ikke. For meg er han først og fremst en programleder, og en god en sådan:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå