ULriKke73 Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Huff, dette var ikke så lett! Har to jobbtilbud: Alt 1: Kort reisevei (ca 15 min), mindre fleksibilitet i jobben og mindre utfordrene arbeidsoppgaver. Noe dårligere betalt. Alt. 2: Lang reisevei (ca 1 time), arbeidsoppgaver som er utfordrende og som er tilpasset det jeg er "best på", stor grad av flekibilitet både når det kommer til arbeidstid og arbeidsoppgaver. Endel høyere årslønn. Jeg får totalt ca like mange timer som jeg er borte hjemmefra ved begge alternativene siden jeg vil jobbe redusert stilling (kortere dager) i alt.2. Utbetalt lønn vil alikevel være ca lik pga høyere lønn og større skatterfradrag ved alt. 2 Hva ville dere valgt?
Gjest Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 siden det tidsmessig er likt ville jeg valg alt 2. Viktig med en jobb man trives i. Men egentlig stemmer jeg for alternativ 3: en jobb med kort reisevei og spennende arbeidsoppgaver....
Gjest thricane Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 jeg hadde gått for alternativ 2. man bruker så mange timer på jobb at der er det viktig å trives. en mamma som trives er en lykkelig mamma, som gir en mer lykkelig familie. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå