Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har fått meg kjæreste. Vi har vært sammen i 1 mnd. Og denne gangen føltes alt så riktig og rett, og naturlig.. Jeg bare vet han er den rette på en måte. Flere som er sammen med menn de bare VET er den rette??
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har tro på at "den rette" finnes, men jeg tror det vil variere over tid. Jeg ble sammen med min samboer (som da snart skal bli pappa:) for snart fire år siden, og det var veldig klart helt fra starten at det fungerte veldig bra og var bra for oss begge, så jeg vil nok si at jeg føler at han er den rette. Samtidig, hadde jeg møtt ham fem år før så er jeg rimelig sikker på at det ikke hadde stemt mellom oss - og man kan vel heller ikke være 100 % sikker på at det varer, uansett? Håpe kan man dog, og jobbe for det:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Jepp! Har visst det fra dag en, har vært gift i 4 år og har to barn sammen. Hatt kjærester/samboere før, men aldri hatt den følelsen av den rette som da jeg traff han, Og den følelsen er der enda
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg visste det med en gang vi møttes. Alle forhold jeg har vært i tidligere, har jeg gått rundt og håpet/villet ha denne følelsen uten å noen gang få den. Selv om man hadde det fint hadde jeg aldri den bekreftelsen inni meg som jeg har nå. Jeg VET at jeg har møtt mannen i mitt liv. Kjempedeilig! =)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Så kjekt å høre. Jeg har vært i et langt samboerskap, og hatt noen forhold utenom det. Men ikke følt slik jeg gjør nå. Og vi har bare vært sammen en mnd. Men jeg visste det liksom fra første stund jeg så ham. Og det er gjensidig også. Så det er så deilig. HI
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Jepp, jeg vet =) Vi hadde desverre en periode for to år siden som var litt tøff, og da var jeg usikker, men mest pga jeg selv ikke klarte å stole på meg selv, ikke fordi han hadde gjort noe galt, det var bare inni hodet mitt. Men heldigvis klarte jeg å fokusere litt ut over mitt eget lille hode og innså at han faktisk er den rette for meg.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg vet at han IKKE er den rette. Kunne aldri giftet meg med han liksom
Sånn kan det gå Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Ja, det visste jeg med det samme jeg traff han.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg visste at jeg hadde funnet den rette, og tror skjebnen førte oss sammen (jada, jeg vet mange ikke tror på sånt.).. vi hadde det helt supert, en fantastisk mann på ALLE måter og han forandret livet mitt helt, til det bedre.. men dessverre så mistet jeg han, døde i en ulykke Tror fortsatt på skjebnen da, kanskje det var meningen at han skulle komme inn i livet mitt når jeg hadde det som værst og gi meg ett nytt syn på livet og en ny mening? Men i mitt tilfelle, så er det kanskje flere som kan være "den rette"? I ettertid, når jeg hadde fått ting på avstand, så slapp jeg innpå meg en annen, som jeg nå er gift med.. og vi har stor tro på at vi kommer til å holde sammen resten av livet, på godt og vondt. Man kan aldri vite sånt sikkert, men sånn det føles nå, så tror og håper jeg det, samt at jeg er forberedt på å jobbe med forholdet. (så må jeg legge til at jeg sikkert trodde at jeg hadde funnet den rette ett par ganger da jeg var tenåring, hehehe)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 det har jeg visst i 15 år. Kunne giftet meg med han på nytt hvilken dag som helst:-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #12 Skrevet 5. oktober 2010 Når jeg traff han, var jeg mektig imponert. Han var så kjekk og grei mot alle. Høffelig og real kar. Vi har hatt krangler og uenigheter oppigjennom årene, men vi er stortsett enige, eller vi er enige i de store tingene. Vi hat hatt mye motgang, vi har opplevd alvorlig sykdom hos små og store, opplev arbeidsledighet og ulike kriser. SSånn han er når det røyner på er helt imponerende. Vi har heller aldri gitt hverandre grunn til å tvile på at vi er glade i hverandre, så vi slipper utrygghet. Det er ikke bare i motgang, vi er flinke til å kose oss samme også, sånn i hverdagen og ferier. Han er en flott fyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå