Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 alt som det står paracetomol på kan man ta når man er gravid Men ikke ibux
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Dette er gammel læring. I følge nyere forskning kan IKKE gravide ta paracet. Dette var det en stor sak om i mediene for ca en måned siden. Legen min advarte meg spesielt da jeg var der forrige uke.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Hva skal vi ta når vi er dårlig da??
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 19:33 Da er det rart både fastlegen min og overlegen på føden sa jeg skulle ta paracet om jeg virkerlig måtte ta noe! Ville ikke tipset om det om det var så farlig, fikk den beskjeden forige uke. Eneste jeg fikk beskjed om var moderat dose, en tablett toppen to pr dag, og ikke mer enn 3 dager i strekk.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 Her er link til den nye undersøkelsen som ble publisert for en måneds tid siden: http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2010/09/02/allergisk-rhinitt-etter-mo/index.xml
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #11 Skrevet 4. oktober 2010 Generelt skal man vel holde seg unna legemidler i svangerskapet, om de ikke er forskrevet av lege. Drikk vann, få i seg nok friskluft, og SOV om man har vondt i hodet og lignende!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #12 Skrevet 4. oktober 2010 Gå på en alternativ medesin butikk, spør der etter noe mot hodepine, gjorde det selv, fikk med et pulver du rører ut i kaldt vann, husker ikke alle urtene, men var hvertfall rosenrot og ginseng i det.. Tok det, la meg nedpå i 10 minutter, og hodepinen var borte, tok det jo opp med jordmor først, og hun sa det var kjempe bra erstatning mot legemidler, da alt er naturlig og ikke har noe farlig i seg Gått til samme butikk for ledd smerter, vond hals og legg krampe nå :-D Er jo ikke alle steder de har slik forretning, men stortsett alle byer har det, hamstre når du er der
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #13 Skrevet 4. oktober 2010 Enkelte urter skal man holde seg unna, bl.a. johannesurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå