*SmurfeMamma* Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg syns de aller fleste er så lette at de tipper bakover når barnet lener seg for mye til den... neon som har forslag til en som er god, som det skal litt til før velter??
Musemor med tre søte små Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Gutten vår hadde Brio vognen. Kan stille håndtaket fremover på den slik at den ikke vipper så lett, og stramme hjulene slik at den ikke triller så lett slik at barnet lettere kan ståtte seg. Kan ikke huske han veltet noen gang
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Har aldri sett poenget med slike vogner.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Den nye modellen til Brio. Den er bredere enn den gamle, og mer stødig. Det er lett for at malere vogner tipper sidelengs. Styr unna Ikea sin, den er alfor lett - og skikkelig veltepetter. Men fungerer når barna har lært å gå da...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 vi har micki. jeg hadde brio da jeg var liten. det er meningen å stille håndtaket på det innerste hakket, sånn at han kan "lene seg" uten at den tipper. det andre hakket er når de allerede har lært å gå
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 aldri sett poenget?!? de elsker det jo! jeg brukte min gåvogn i mange mange år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå