Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg gleder meg til: Millennium på tv2 i kveld!! Shopping med en venninne i morgen! og.. JUL! Bare noen få måneder igjen!! Hurra! Hva gleder dere dere til?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Vi har fått fortalt barna at vi skal skilles og jeg endelig får kjøpt meg min egen leilighet...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 eg gleder meg til hotell cæcar, ungemødre og ungkaren i kveld så gleder eg meg til vi reiser til danmark i november så gleder eg meg til jul og bursdagen til snuppa
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Første jentekveld som skal gå av stabelen om ca 2 måneder. Det er en god stund siden sist, nærmere en baby siden sist!
Gjest Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Høstferie neste uke og tur hjem med ungene. Å være ferdig med tannlegen i morgen. Trening på onsdag.
Tante Blås Squaw Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Akkurat nå gleder jeg meg til... * å lese for Fabian før han legger seg ikveld * å få tak i det nye albumet til Eels * å scrappe bursdagskort * å pusle puslespill sammen med Felizia når småungene er i seng * å legge meg i nyvaska sengetøy * å lese mer i Ambjørnsen-boka jeg har lånt meg * å pynte til Allehelgensaften
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Å hilse på lillejenta som bor inni magen:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #12 Skrevet 4. oktober 2010 Gleder meg til ¨å ferie 3årsdagen til snuppen min til helgen. Og til kartell-lampen min kommer til uken Og til storleveranse fra Living i morgen og til lønn neste uke, så jeg kan fylle på sparekonto igjen OG TIL JUL FOR FAEN!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #13 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg gleder meg til sønnen min skal legge seg. Jeg er helt utslitt i dag.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #14 Skrevet 4. oktober 2010 Til å få babyen vår hjem fra sykehuset. Forhåpentligvis får vi det til helgen:)
LinnisR83 Skrevet 4. oktober 2010 #15 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg gleder meg til : Å bli ferdig med graviditeten, og å få kose meg med den nye babyen min Å få energi og matlyst igjen! Og ikke minst, å kunne ta seg et glass rødvin/øl Disse to dagene jeg og mini har sammen, helt alene Neste lønn, for da er det spahotell-bestilling Jul og julematen! Å begynne på jobb igjen neste uke Å begynne å se på Himmelblå-boksen jeg kjøpte i dag Smart tråd...nå ser man egentlig at livet ikke er så fælt alikevel )
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #16 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg gleder meg til poden kan stå opp, ta seg ei skive, og sette på en dvd selv.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #17 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg gleder meg til Jul prøve å bli gravid ferie i egypt få svar fra sykehuset og hva som feiler barnet mitt
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #18 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg gleder meg til: Å trene zumba i morgen Å kanskje kjøpe en bil om to dager! Å lage smykker når jeg får tid og lyst! Å dra på en 4 ukers ferietur i løpet av dette året sammen med min lille familie,det skal bli himmelsk!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #19 Skrevet 4. oktober 2010 - Halloween - Jul - At babyen min kommer ut av magen (og etterhvert rødvin....)
mam <3 Skrevet 4. oktober 2010 #20 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg gleder meg til: Ro i huset, unge mødre og en stiv drink Helga (for da kommer mannen hjem) Snuppa sin 4 års dag Jeg blir gravid (håper det blir snart)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #21 Skrevet 4. oktober 2010 Nybakte boller, de står i ovnen nå JUL!!! Gleder meg som et barn
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #22 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg gleder meg til : -at mannen kommer hjem fra jobb om en halvtimes tid - å se enda en episode av True Blood - å få svar på om vi får huslån! - å begynne å dra på visninger. - JUUUL! - jeg får førerkort, forhåpentligvis før sommeren kommer igjen.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #23 Skrevet 4. oktober 2010 Å bli husmor på fulltid :-) Jeg har sagt opp jobben og skal være hjemme med barna fremover...blir mindre penger å rutte med, men vi kommer til å få en fantastisk tid sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå