Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Kjøpte en mobil der fredag, og det sto i mailen jeg fikk at den skulle være her etter 2 til 5 dager etter bestilling. Tenker det er arbeidsdager da... men det sto også at jeg skulle få tilsendt sånn sporingsnummer etter at den ble levert inn på posten. Det har jeg fremdeles ikke fått, så da antar jeg at de ikke har sendt den fredag, lørdag eller i dag. Uprofft, siden de mener pakken skal være her så fort. Det tar jo tross alt noen dager i posten også da, spesielt for å få den sendt til nordnorge. Noen som har erfaringer med net on net? Blir totalt skeptisk til dem når det skal gå så lang tid. Lurer på hvordan de er med kundeservice da, hvis telefonen skulle feile noe.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Ingen? Æsj det er sikkert et useriøst firma. Valgte det over andre muligheter fordi de var de eneste som hadde telefonen på lager og det ikke ville bli ventetid.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Det stod at varen blir levert etter 2-5 dager? Da har de faktisk sitt på det rene, det er ikke gått 5 dager ennå.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Neida, men det tar faktisk noen dager å sende pakken fra sverige til nordnorge også da. De klarer det aldri innen 5 arbeidsdager når vi nå er ferdig med arbeidsdag nr 3. Derfor synes jeg det er litt irriterende at de ikke har postet den enda. Kjøpte jo derfra nettopp på grunn av den garantien deres.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Men hvis det blir sendt fra sverige så er det jo ikke noe rart at du ikke har fått noe sporingsnummer. Det får du først når pakken er kommet til NORGE :-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Det stemmer ikke. Når man bestiller får man et sporingsnummer med en gang. Slik fungerer det fra andre norske butikker som har lager i sverige. Ellos eller sparkjøp hadde det slik, minnes jeg. Mailen fra net on net sa at man ville få sporingsnummer tilsendt på ny mail samme dag som de leverte pakken inn på postkontoret.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Min erfaring er nå at det ikke er alltid en får det før pakken er i Norge. Men men, den kommer vel snart. Er ikke alle butikker som gir ut sporingsnummer heller selv om det står på nettsiden. Det har jeg også erfart =S
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har bestilt flere ganger fra net on net, og det har aldri vært noe problem. Alltid fått varene innen tiden, og er veldig fornøyd med dem. Har aldri sjekket noe sporingsnummer eller slikt jeg da, og kan ikke si jeg har fått ettersendt noe nummer. Det er vel heller en link i mailen du fikk som går til sporingsnummeret, men at det kan ta et par dager før det blir registrert på posten sine sider, slik at du kan følge pakken? Ikke ta sorgene på forskudd da. Det er nå kun mandag idag.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 når på fredag var det du bestillte da ? De har vel et klokkeslett for når du senest kan bestille for at de skal kunne behandle ordren samme dag.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 Godt å høre at det er noen som har god erfaring med firmaet da. Ble litt redd for at de var useriøse. Skulle kanskje sjekket det før jeg bestilte og forhandsbetalte, men...hehe Jeg har nemlig ikke hørt om dem før, og handlet der kun fordi de hadde kort leveringstid og varen på lager. Blir litt desperat når mobilen plutselig dør. Det står i mailen (kvitteringen) at pakken vil være her innen fredag, men det tviler jeg på når den ikke er sendt ut i dag. Vil ikke ta sorgene på forskudd, men vil jo helst ikke sitte uten telefon i så mange dager heller da... satser på at de sender den i morgen og at jeg da får sporingsnummeret på mail som de skriver at jeg vil få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå