millie+2klumper Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Nå fikk jeg nett øyet på moby wrap og det så jo heller ikke dumt ut! er det noe?
Chupa chups Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Det er genialt for små babyer som trenger mye nærhet (altså de aller fleste). Kan være varm å ha på hvis du har mye klær under, men ikke for varm for babyen. De kan sove i en naturlig stilling i denne - anbefales på det varmeste
Gjest Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Syns den var veldig bra, men jeg ble ganske varm når jeg hadde den på. Det blir endel lag, for å si det sånn. Neste gang blir det noe enklere som jeg kan slenge på i full fart :-)
juhuuuu Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Den var veldig god å bære i, gjorde ikke vondt på skuldrene. Også bra å kunne variere mellom ulike bærestillinger. Eneste ulempen er at det tar litt tid å få den av og på. Og min krympet i vask, så da kunne ikke mannen bruke den etterpå... det var jo en strek i regningen, hehe Mulig jeg vasket den litt feil såklart...
Ranveig R Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Eg brukte den til lille frå ho var under 24 timar gamal og dagleg fram til ho var 9-10 mnd. Fantastisk! Ikkje krympa den i vask heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå