Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Er vel ingen som kan spå hvor "stor" renselsen blir, men jeg er førstegangs og har ikke brukt noe bind på minst 10 år!! Så til dere som har født før, hvilken bind anbefaler dere til etter fødsel? Tenker å sikre meg litt å kjøpe noe stort, har vært å sett litt i butikken.. Men er helt grønn fremdeles, hehe. Blir vel regulert når jeg vet mer etter fødselen, men vil gjerne kjøpe noe å ha i hus så jeg slipper å springe på butikken med en gang!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 De første dagene får du bind eller bleier vil jeg heller kalle det, på sykehuset. De er på størrelse med Afrika og passer best i de nettingtrusene du også får der. Etter noen dager gikk jeg over til Always nattbind.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Fikk med meg noen bleier hjem fra sykehuset. Du kan kjøpe litt større bind på apoteket. Jeg kjøpte merket saba innlegg på dagligvarebutikken, de var så myke iforhold til vanlig bind.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 De første dagene på sykehuset brukte jeg de store bleiene man får der, og det måtte til. Men allerede etter 3 dager kunne jeg gå over til nattbind. De hadde Libresse Maxi nattbind på sykehuset som jeg prøvde, og de var helt greie . Jeg sydde en del sting, så var best med noe som var mykt og ikke lugget i stingene, og Libresse Maxi fungerte helt fint. Trengte ikke å bruke de så veldig lenge, etter en uke eller halvannen, kunne jeg bruke vanlige bind.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg fikk helt angst av den bleia på sykehuset og nettingtrusa, det sitter jo ikke i det hele tatt, sklir hit og dit. Jeg tok faktisk en Liberobleie fra babyen når jeg kom hjem, klippet vekk festebånda og kjøpte meg "bestemortruse" . Det beste med Libero kontra sykehusbleia er at stinga ikke så lett henger seg opp i veven.... Gikk så fort jeg kunne over til Always nattbind , men det tok 1-2 dager før jeg var renst ferdig
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 På sykehuset fikk jeg sånne digre bleiegreier (som er på størrelse med Afrika, haha, den lo jeg godt av :-) ), og det brukte jeg i én dag. Etter det brukte jeg vanlig Libresse, den rosa pakken. Jeg fikk aldri bruk for pakken med nattbind, men det er nok greit å ha i hus, bare i tilfelle :-)
mam <3 Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Brukte bleiene på sykehuset og de store bindene de har der (de på en halv meter) frem til jeg kom hjem, deretter brukte jeg kun saba-self sit, de likte jeg kjempegodt, skikkelig myke.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Når jeg var ferdig med å bruke afrikableiene som blir beskrevet her, så brukte jeg de tykke libresse nattbindene, de tynne virker mye klammere, så de er ikke like gode. Etterhvert gikk jeg over til vanlig tykke libressebind og så til slutt brukte jeg vanlige truseinnlegg.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg likte best libresse sine nattbind. De var mykest. Vanligvis så liker jeg best always, men følte at de satt fast i stingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå