BlåBlå Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Helt foran satt en gutt på ca 8 år aleine. Jeg satte meg rett bak. Så kom det på en godt voksen mann som luktet alkohol. Han sa høyt : " Flytt deg så jeg får sitte " til gutten. Gutten flyttet seg inntil veggen, så mannen fikk sitte ved siden av. Men så i løpet av turen begynte mannen å spørre ut gutten hva han het, hvor han skulle av, om han skulle hjem til pappa, om han ble hentet på busstoppet, hvem som hentet han etc. Skikkelig detaljert, og helt unødvendig. Det var ihvertfall sånn at mine alarmklokker ringte omtrent før han begynte å snakke til gutten. Satt og fulgte med på dem, og heldigvis gikk mannen av før gutten. For gutten gikk ikke av der han først hadde sagt. Men hadde de gått av på samme stopp hadde jeg også det og fulgt denne gutten hjem. Får helt panikk jeg, med å tenke "det værste" og på at jeg selv har to små som skal ut i denne verden. Jeg kan ikke beskytte dem mot alt, det vet jeg. Huff.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Gruer meg selv jeg til jeg må slippe mine små ute alene ned på senteret osv. Søstra mi fortalt at hun hadde ei venninne som satt på bussen (16-17 år ca) og hun prata i telefonen med ei venninne. Hun sa at hun gledet seg sånn til kvelden for da skulle hun være hjemme alene. Men det hun ikke visste var at det satt en mann på bussen og hørte på hva hun sa. Endte opp med at han mannen var inne i huset hennes den kvelden da hun kom hjem.. Veldig skummelt det der å si for mye for er ikke vanskelig å finne ut av ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå