Gå til innhold

Skogstad parkdress - noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på leting etter en parkdress hvor en kan ta ut fôret. Syns det er praktisk å kunne bruke dressen også sen høst og tidlig vår uten fôr. Har funnet ut at Skogstad har to varianter, en med ullfôr og en med boblefôr. Er det noen som har erfaring (gode eller dårlige) med dresser fra Skogstad?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigerinna mi er veldig fornøyd! Hun skryter av dressen hun kjøpte i fjor har holdt seg veldig bra og er bra og vanntett!

Skrevet

jeg har hatt denne dressen til begge mine og er kjempefornøyd. Eneste minuset er at de er veldig store i størrelsen så det er lett å bomme hvis du ikke prøver på ungene. Jenta mi bruker 3-4 år til vanlig, men bruker str 2 år i dressen (kjøpte den i fjor, men passet ikke før nå hehe)

Har ikke følelsen av at de blir våte igjennom. kan ikke huske at barnehagen har hatt regnbukse oppå dressen... men så var det en veldig tørr vinter i fjor pga at all snøen...

Skrevet

Vi har hatt Skogstad-dress i 2 år.

Har ikke hatt vinterdress, men kun en med tynt nettingfor inni, også har knærten hatt fleece eller ulltøy under. Den er ganske vanntett, pleier ikke å ta med regntøy hjem fra barnehagen, og har aldri fått kommentar på at den ikke har fungert. De er litt store i størrelsen.

Skrevet

Den har vært helt suveren syns jeg, vi har hatt den med boblefor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...