Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 I såfall har jeg gjort en kjempetabbe... Jeg skjønner ikke greia med at det blir sett ned på, og at vi som tar nettstudier er LATE?! Aner du hvor mye selvdisiplin du må ha for å ta et nettstudier? Hvor flink du må være til å disponere tid, og selv finne ut og lage en tidsplan? DET har man ikke på noen ordinære skoler, hvor læreren gjør alt for deg, og pusher deg!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Næh, her på DIB er jobbkurs fra Nav det eneste godtatte!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Det krever sikkert disiplin å ta et nettstudie. Men grunnen til at det ikke er spesielt anerkjent er at kvaliteten på utdannelsen du får ikke er like god som "ordentlige" studier, du vil ofte ha problemer med å få jobb etter endt utdanning:-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Hva er det som gjør at "kvaliteten" ikke er like god da? NKS bruker reellt pensum !
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Hvis det er dårligere kvalitet på utdannelse over nett, er det da dårligere kvalitet på en Reimadress kjøpt over nett i forhold til en kjøpt i butikk? :-)))
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 hva er det for noe tull? Jeg studerer på nett selv, på BI, egentlig mest fordi jeg eller sitter hjemme og studerer enn å henge der inne med 19-åringene, Studiet er jo det samme og jeg forventer samme anerkjennelse når jeg er ferdig som de som er på skolen hver dag.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 er det noen her som har tatt kurs på NKS, men ikke fått det godkjent av en potensiell arbeidsgiver? Da jeg fortalte til mine venner at jeg hadde begynt å studere over nett, så skrev min mor en meldig til meg: har du liksom begynt å "studere" over nett? Som om at det bare skulle vært tull!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå