Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Min jente på 2 år og 4 mnd er overhode ikke interssert i TV enda, ikke at det bekymrer meg på noen som helst måte altså, jeg er nå bare glad til, men jeg lurer bare på hvordan det er med andre på hennes alder.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Min elsker Postmann Pat som vi har på DVD men liker ikke barne tv eller noe sånt. Tror hun liksom liker at det er det samme om og om igjen he he
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Min sønn på 20 mnd er ikke spesielt interessert i barnetv. Derimot er reklame og drømmehagen veldig interessant. Ellers bryr haan seg lite.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Nå er ikke min fullt 2 år enda(21 mnd). Men han har vært interessert i TV lenge. Begynte å se Drømmehagen, helt oppslukt, når han var 5 mnd. Såg selvsagt ikke noe mer enn det så lenge han var baby. Men med tiden har han fått flere og flere favoritter. Fra 1 års alder har Mummitrollet vært, og fortsatt er, det helt store. De siste ukene har Byggmester Bob vært veldig populært. Jeg er hjemmeværende med han og han kan være noe krevende, så jeg skal innrømme at jeg bruker tv'en litt som barnevakt for å få gjort litt i huset. Han har også i overkant av teknisk innsikt, så han mestrer fint å sette på tv'en selv, men kanal får han heldigvis til å skifte(så har noenlunde kontroll der enda).
LinnisR83 Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Min ser på Kometkameratene på DVD! ELSKER de, men ser ikke på annet tv ...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Nei, ikke enda. 2 år og 2 måneder. Storesøsteren ser på tv, men han er ikke interessert. Hadde vært ganske behagelig om han klarte å sitte rolig i 20 minutter og se på barnetv....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Min to åring liker og se på mikkes klubbhus, han syns det er veldig moro. men, det er det eneste han liker og se på.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Min kar på 18 mnd er oppslukt i stort sett alt som går på Playhouse Disney..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå