Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 har snakket med helsesøster om å erstatte et kveld/nattmåltid med mme. ikke fordi jeg har lite melk, men pga at baby er fryktelig urolig om natten. baby har også en del problemer med luft på natten/tidligmorgenen.. hvilken mme er den beste? h*n er 2 mnd..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 klar NAN =) collet er for pingler og fattigluser
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Hvis du har nok melk ville jeg ikke valgt den løsningen! -Ikke fordi mme ikke er bra elno, men det reduserer mengden melk du har. Om du kan, hvorfor ikke pumpe litt på dagen, og gi ekstra på kvelden. Når vi begynte å legge mini i åtte tida, pumpet jeg i ti tida elno (hadde MYE mindre melk på kvelden enn på dag), og ammet/gav flaske i elve-tolv tida. Etter noen uker hadde jeg mer melk igjen på kvelden...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Da ville jeg i så fall ikke byttet ut måltidet med ammet først og så gitt flaske hvis baby vil ha mer
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Tro meg, hadde ikke tenkt tanken hadde jeg ikke vært desperat. Det er snakk om å bytte ut et av 6(!!!) nattmåltid med mme. Mat mellom 8 og 9 på kvelden, mme i 12 tiden så jeg kan få en 3 timer sammenhengende søvn, og mm når h*n våkner igjen. Mm resten av natten.. Hilsen VELDIG slitne HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå