Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Første gang jeg lager det i dag, så er litt blank. Ingen av oppskriftene jeg har sett på sier noe om hvor i ovnen den skal stekes, noen som vet?
Sweet Amber Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg går hvertfall ut fra at ting skal i midten av ovnen om det ikke står noe spesielt og det er i midten jeg putter kjøtt i hvertfall:) Jeg er ikke Jamie Oliver, men det jeg lager blir ofte spist opp..
Gjest irismor Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Dette er hvordan jeg gjør det. Svir steka lett i stekepanna, så legger jeg den i en ildfastform/langpanna. Setter den inn i stekovnen på nederste rille. Setter i et steketermometeri steken, legger rundt løk og gulrøtter som jeg har skjært grovt opp. Så har jeg på litt vann og lar det hele stå på 170 grader til steketermometeret viser ønskede grader. Av sjyen lager jeg brun saus.
Gulosten™ Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Pleier midt i ovnen jeg. Kjernetemp på ca 65 grader, brun den gjerne litt i pannen først og krydre godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå