Gå til innhold

Dere med barn som bruker tøybleier:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere på nettene? Bruker fortsatt engangsbleier på natta. Har prøvd tøybleier to netter, og alt er vått og stinker helt forferdelig! Selv om jeg har stappet inni 3-4 innlegg...

Stortissende 1-åring som sover 12-14 timer om natta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte engangsbleier på nettene vi også :)

Skrevet

Må innrømme at vi ga opp tøybleier om natten. Men de klarte det jo før, så bør gå!

Skrevet

Det finnes tøy- nattbleier. Selv så bruker vi vanlig bleier på natta og tøybleier på dagen :)

Skrevet

Takk for svar :-)

Ser ut til at jeg bare får fortsette med engangsbleier om nettene da... ;-)

HI

Skrevet

Vi bruker formsydde bambusbleier med et bambusinnlegg og et mikcrofiberinnlegg. En god strikkebukse oppå der. Ikke en våt unge, men må jo si at det lukter ikke det beste:O

Skrevet

Min er ikkje nokon stortissar, og søv heller ikkje like lenge som din. Me brukar Muksut bambusbleier som har lomme der ein kan legge i ekstra innlegg, og ei tjukk ullbukse utanpå. Hjå oss held det med eit enkelt bambusinnlegg, men det er plass til fleire. Ville brukt bambus og/eller hampinnlegg. Nattbleiestumpar skal vere runde og gode.

Skrevet

Vi bruker engangs- om natten siden han ble ca. 4 måneder (da skiftet jeg siste TB før jeg la meg), men det har ikke vært en udelt positivt erfaring.

Trollet tisser mye, og i perioder har vi hatt lekkasjer hver natt, selv med engangs-. I ettertid tenker jeg har en god formsydd med skikkelig trekk ville vært bedre egnet, men når vi fikk problemer var han allerede vant til engangsbleier om natten (og mannen også).

Nå er det blitt bedre, men jeg opplever fremdeles lekkasje omtrent en gang i måned. Han er 19 måneder.

Vi bruker fremdeles tøybleier på dagtid.

Bruk det som passer dere best!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...