Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Hva bruker dere på nettene? Bruker fortsatt engangsbleier på natta. Har prøvd tøybleier to netter, og alt er vått og stinker helt forferdelig! Selv om jeg har stappet inni 3-4 innlegg... Stortissende 1-åring som sover 12-14 timer om natta.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Brukte engangsbleier på nettene vi også
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Må innrømme at vi ga opp tøybleier om natten. Men de klarte det jo før, så bør gå!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Det finnes tøy- nattbleier. Selv så bruker vi vanlig bleier på natta og tøybleier på dagen
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Takk for svar :-) Ser ut til at jeg bare får fortsette med engangsbleier om nettene da... ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 Vi bruker formsydde bambusbleier med et bambusinnlegg og et mikcrofiberinnlegg. En god strikkebukse oppå der. Ikke en våt unge, men må jo si at det lukter ikke det beste:O
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 Min er ikkje nokon stortissar, og søv heller ikkje like lenge som din. Me brukar Muksut bambusbleier som har lomme der ein kan legge i ekstra innlegg, og ei tjukk ullbukse utanpå. Hjå oss held det med eit enkelt bambusinnlegg, men det er plass til fleire. Ville brukt bambus og/eller hampinnlegg. Nattbleiestumpar skal vere runde og gode.
Trollemor75 Skrevet 5. oktober 2010 #10 Skrevet 5. oktober 2010 Vi bruker engangs- om natten siden han ble ca. 4 måneder (da skiftet jeg siste TB før jeg la meg), men det har ikke vært en udelt positivt erfaring. Trollet tisser mye, og i perioder har vi hatt lekkasjer hver natt, selv med engangs-. I ettertid tenker jeg har en god formsydd med skikkelig trekk ville vært bedre egnet, men når vi fikk problemer var han allerede vant til engangsbleier om natten (og mannen også). Nå er det blitt bedre, men jeg opplever fremdeles lekkasje omtrent en gang i måned. Han er 19 måneder. Vi bruker fremdeles tøybleier på dagtid. Bruk det som passer dere best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå