Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 innleggene jeg skriver lagret på min side???
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg og synes det er dumt at det blir lagra. Er ikke alt jeg vil skrive el spørre om her etter de begynte med det.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 For du er redd for at noen skal hacke seg inn på profilen din?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 for da er det enklere å finne tilbake til innleggene du har svart på og se hva de andre har svart.
Sweet Amber Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Antagelig fordi denne funksjonen har blitt etterspurt her på sidene i mange år:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Hvor på min side blir det lagret? Var inne på min egen for å se, men kan ikke se noen av innleggene jeg har laget eller svart på.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Det er j bare du som kan se det, de som besøker PROFILEN din (de er aldri inne på din side) kan ikke se det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå