Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 De har en egen avdeling for småbarn under 5 år, men er det noen vits i å ta en baby under 1 år dit?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Nei! Lekeland er for eldre barn og mødre som vil være sosiale - og da kan sette barnet sitt i småbarnsavdelingen. Du kan like godt lake lekeland hjemme med kjøkkenredskaper og lekehytte:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Det kommer jo ann på hvor tilrettelagt det er for små. Vi har 3 lekeland her jeg bor og kun 1 av dem er tilrettelagt skikkelig for de minste.
It's all about me Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har hatt med mine på lekeland siden de kunne krabbe, er helt supert. Her i Bergen finnes det 3 lekeland. I alle er det egen avdeling for de aller minste med noen utfordinger å klatre på, sklie og en har ballbasseng. Et av disse stedene er også så enkelt at de leker fint på egenhånd i hele området 1.5. Barnevakt så foreldrene kan slappe av var det en som antydet over her. Langt ifra. Vi er selvfølgelig med rundt og leker med dem, er jo godt med litt forandring. Og at barna elsker det er lett å se.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Mine yngste har i hvertfall hatt utbytte av å være med fra de var ca 9-10 mnd gamle.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Min virkelig digget det fra han kunne gå! Han er to år nå, og vi må være to voksne med for han sliter oss ut! Løper rundt som en gal, klatrer og sklir. Dette tror jeg virkelig er noe av det morsomste han gjør :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå