Gå til innhold

Jeg blir gaaaaal av babyen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder jeg henne, så gråter hun.

Setter jeg henne ned, så gråter hun.

Prøver jeg å gi henne mat, så gråter hun.

Legger jeg henne, så gråter hun.

Uansett hva jeg gjør så SUTRER hun!!!!

Hun er ikke syk nei, og er 8 mnd....

Skoleoppgavene mine kan jeg bare glemme!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd å gå med henne mens du holder henne med hodet på skuldra di? Mange roer seg da.

Skrevet

høres ut som om det er tenner på gang?tenk at hun har det sikkert ubehagelig en plass, så ikke bli sint på henne fordi om hun gråter.hun gjør det ikke med vilje!

Skrevet

Tenner på gang? Mange har jo veldig vondt når de får tenner...

Skrevet

Hvis det er tenner på gang, kjøp Dentinox på apoteket.

Huff, jeg skjønner det kan gå deg på nervene med et utrøstelig barn :(

Skrevet

HI

Hun har allerede fått to tenner, som har brutt frem for et par mnd siden..

Det er så slitsomt og å være med henne når hun sutrer HELE dagen, HELE tiden, og i tillegg skal stellet hjemmet, OG studere!

Skrevet

har hun fått smake på noe ny mat som hun kanskje har fått vondt i magen av?

Skrevet

Hvis man forventer å skulle få tid til mange andre aktiviteter mens man har så små barn, skjønner jeg godt at irritasjonen kan melde seg i ekstra stor grad. Bør vel heller innstille seg på at det aller meste av dagen vil gå med til barnet og det arbeidet som hører med det å ha småbarn i huset. Så får man heller ta de rolilge stundene som dukker opp, som en bonus.

Skrevet

enig med annie 12:48.du får sette alle andre planer til siden når det står på som verst, for sånn er det bare å ha barn til tider!ikke stress med husarbeid eller studering,det går ikke når barnet ditt er ukomfortabel på en eller annen måte.

har du ingen bæresele du kan ha henne oppi da,slik at du får to frie hender?

Skrevet

Alle babyer er sånn når de er 8 mnd, det er en forferdelig tid. Trøst deg med at det snart går over, mens du bysser og underholder og bærer.

Det beste tipset: Kom deg mer ut av huset:)

Skrevet

Det var et slikt innlegg her for en liten tid tilbake og da var det en som kom med en link til en forskning eller lignende som beskrev dette. Klarer dessverre ikke finne den men kanskje noen vet hva jeg mener.

Skrevet

den linker fikk jeg til mitt innlegg,men synes ikke den var spesielt opplysende,samtidig var den på dansk...

Skrevet

Trøst deg med at du er IKKE alene med å ha det sånn.. Eneste du kan gjøre virkelig er å legge fra deg studiene og husarbeid for den perioden hun er som verst,ta deg en hvil med henne..Fokuser på noe positivt,noe hun liker..Du skjønner hun merker din irritasjon og blir da enda verre..Dette er faktisk ikke tull..

Legg deg på gulvet med henne og noen leker og SLAPP AV..

Jeg er 5 barns mamma,de tre siste er i alderen 3,2 og 9 mnd.....Jeg VET hvordan du har det...Jeg har alle sammen hjemme hele dagene....Innimellom har jeg lyst å dra fra alt sammen...Når ting står på som verst..Eneste jeg kan gjøre er å legge alt "arbeid" ifra meg og fokusere på ungene...

PUST DYPT INN,det går over...Når tannpinen er på det verste har jeg gitt stikkpille :) det hjelper mot smertene...

Sender deg "masse positive energi vibber" ...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...