Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har lyst til å gråte snart! En av de sterkeste sidene mine var min gode hukommelse, men nå husker jeg ingenting. Jeg har glemt å slå av plata på komfyren 4 ganger, og glemmer alt fra bursdager, til hva jeg gjorde før jeg la meg i går. Aner heller ikke når jeg la meg! Nå har dette pågått i 7 mnd. og jeg lurer virkelig på når det slutter? Men jeg husker alt som har med snuppa å gjøre. Andre som har hatt det slik, eller er dette helt unormalt?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Kjære deg:) Jeg har det på akuratt samme måte! Nå er sant nok babyen min bare to måneder straks, men jeg husker søkke meg ingenting... Dersom noen spør meg hva jeg gjorde i går, så klarer jeg ikke svare. Det er som slettet fra hukommelsen! Og jeg husker alt som har med babyen vår gjøre;) Begynner jo å bli litt travelt å ha så jævlig dårlig husk, men what to do...? Må bare flire av hele greia jeg, hadde ikke trodd at det skulle bli så alvorlig her heller;)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Godt å se at det ikke bare er meg:) Jeg synes jo det er skummelt dette her! Jeg var ikke høy i hatten da jeg fant ut etter en lang trilletur at jeg hadde glemt å slå av plata.. huff! Hi
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 er akkurat slik selv Ikke lett å være 18 år å føle at man har alzeimers allerede Ikke for den del.. Jeg prøvde å starte bilen med smukken her om dagen.. Å kunne ikke fatte å begripe hvorfor det ikke gikk :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå