Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 har gått ned 4kilo og 44 (!) siden jeg startet på Bailine for akkurat en måned siden... Er SUPER fornøyd!!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Oi, så bra!! Hvor mye koster dette? Er sånn strøm-trening, er det ikke?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Bailine og liknende har jeg også god erfaring med. Bra treningsform for meg som har problemer med bena og ikke tåler klorvann ( kan ikke bruke svømming som treningsform).
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Jo, får strelektroder på de områdene av kroppen du ønsker å minske / trene. Koster 6900 kr for de 20 første gangene, og etter det er det 4200 kr for 20 ganger...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har kikket litt på dette.. Da jeg har så lyst til og bli kvitt litt fett på innsiden av lårene. Vanlig trening tar det ikke bort.. Eneste jeg kan tenke meg gjør det er kirurgi, men har hørt at det ikke er og anbefale. Men bailine.. Har dere fått minsket lårene? Å må man fortsette å gå som "forebyggende"? kommer ikke cm. på igjen når man slutter?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Du synes det var mest nærliggende å tenke at det var 4 kg + 44 kg? Ikke 44 cm? Eller..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå