Loveangel Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Heisann. Vell som overskriften sier,er ensom ettersom jeg ikke kjenner noen her i området. Er mamma på heltid til 3 fantastiske barn i alderen 3.5-10 år. 2 Jenter og en gutt,han er i midten Jeg har ikke så lett for å bli kjent med folk på samme måte som i " de yngre" dager (LOL) nå er jo dagene konsentrert om å være mamma og husmor. Har ikke arbeid (noe som i seg selv hadde vært fantastisk å hatt ) Men har en rygg som ikke er helt god. I tilegg så har jeg 2 av barna som har et høyt aktivitest nivå,noe som stopper litt av dette med å ta kontakt med folk. Men jeg har funnet ut at jeg kan ikke la det stoppe og at jeg må no forsøke å få kontakt med andre mammaer/folk. Og at jeg da heller på forhånd kan si at " vettu hva, jeg har barn med høyt aktivitets nivå,slik at dere vet om det " Men er jo " redd " da jeg føler at de fleste jeg ser,ser ut som at de har det perfekte liv med rolige barn og alt er ok.. er det bare mine som ikke klarer å roe seg? Nei selvsagt er det ikke det.Men slik er det når man ikke har et nettverk Ellers om meg, så er jeg forlovet og samboer med en mega rolig gutt på 32,vi har vært sammen i 5 år og har det godt sammen. Han er i jobb. Jeg er egentlig veldig sosial av meg, er en jente som stiller opp for mine venner og er der om det skulle oppstå noe. Biter ikke Håper noen har lyst å bli kjent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå