Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg er med igjen. Idag kjenner jeg at jeg har motivasjon og lyst og vilje til å klare dette. MÅTTE DEN VARE VARE!! Jeg har ikke vært på vekta på en stund, og skal ikke gå på en stund heller. Jeg vil forsøke å leve sundt,, trimme og holde meg borte fra raske karbohydrater og for mye usundt fett, og håper jo da at vekta kommer etter (nedover!!) hehe..formen skal stige kiloene skal synke!! Idag skal jeg på trening ikveld så da trener jeg ikke nå på dagtid, men gjør heller andre fornuftige ting jeg ikke får gjort ikveld pga trening.. Mine planer for uka er NULL snop, ikke i helga heller. Men heller lage meg ett fruktfat eller smotis eller noe sånn godt på fredag og lørdag kvelden. Er jo veldig godt det også!! Drikk vann, spis sundt og variert, ikke spis godterier, og kom deg i bevegelse (alt teller!!) Og ikke tenk vekt, den kommer den kommer!! Ha en flott uke alle sammen:)))))))
Lene~mor til tre Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Tante rød har akkurat dratt sin vei og enda så mye snop som jeg har spist i helga har jeg gått ned 1 kg fra sist veiing forrige uke, hurra Så spørs det hvordan det går denne uken som det er høstferie og dårlig vær ute, blir lite trim da..
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Huff jeg glemte å veie meg idag. skal ha noen jenter over på middag ikveld, så det blir ikke imorgen heller. Får se da, når jeg kryper på vekta. Er i alle fall i gang, trener og spiser ganske greit etter opplegget mitt =) Merker i alle fall at klærne har blitt en del større etter at jeg begynte, så jeg er veldig fornøyd!! =D
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2010 Så bra moota. Vent med å veie deg til neste uke, om du føler du går ned og holder deg til ditt opplegg skal du ikke stresse med vekta.. Stress er ikke bra.. Jeg skal ikke veie meg på tre uker har jeg bestemt meg for. Inntil da håper jeg at jeg har gått ned noen kg slik at det virkelig viser på vekta. Er så lei å av og på den vekta og opp og ned pluss minus 500 gram hver uke. Ingenting blir jo bedre av det. Nå følger jeg også mitt opplegg, trimmer mer nå enn jeg gjorde før, men deg skal enda bli bedre!! Jeg tar små små skritt mot mitt store mål:)) Kos deg ikveld med jentene dine!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg glemte å veie meg uansett =P Så da blir det neste uke. Det blir ikke middag heller idag, men bare baguetter. Siden jeg ikke har vært helt i form, har jeg ikke orka å lage middag. Nå kommer snart jentene og det blir kos =)
Ranveig R Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Så flott å sjå at dåke andre har motivasjonen i behold (eller har fått den tilbake). Vi er kjempeflinke alle saman! Eg skal veie meg i morgon, og reknar med litt nedgang. Har akkurat begynt på penicillinkur nr 2 på ti dagar, så då må småeting begrensast sidan tablettane skal takast på tom mage. Rakk ikkje å begynne på igjen med trening etter forrige halsbetennelse, og no tar det sikkert ei veke i alle fall før eg er i form igjen. Men det får våge seg. No er det viktigaste å bli frisk.
Ranveig R Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Då har eg og vegd meg. Slankestrart: 109,8 Forrige veke: 97,5 I dag: 96,6 Ned siste veka: 0,9 Ned totalt: 13,2 )
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg får det i alle fall ikke til. Veide meg idag, bare sånn fordi jeg kom på det. Har gått opp til 90,2. Altså jeg har vært ned i ja er det 88, noe eller 89, noe. Blir litt oppgitt. Men får bare fortsette =/ Drakk jo som eg galmann også på fredag og det pleie å sitte i en stund. Får veie meg igjen på tirsdag som er min veiedag og håpe det ikke fortsetter oppover.
Ranveig R Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 Kjedelig. Men då veit du vel og godt at det aller viktigaste du kan gjere no er å fortsette, og ikkje la tilbakegangen få deg til å miste trua. For DÅ har du tapt... Eg er sikker på at du klarar å snu dette! Stå på, eg (og sikkert dei andre her og) heier på deg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå