Gå til innhold

Uff- tannfeen glemte å komme hit i natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mellomste mistet en tann i går og la den i et glass med vann som hun pleier.

Hadde selvfølgelig tenkt å gå inn med penger i går kveld, men glemte det helt:(

Uff- var en jente som ble lang i maska til morgenen i dag gitt! Jeg sa at det sikkert var fordi det var jeg som hadde satt frem glasset(hun glemte det selv) i går.

Så i kveld skal hun gjøre det selv så skal nok tannfeen komme;)

Følte meg som en fæl mamma i dag, men kunne ikke si unnskyld heller for hun tror jo at det er tannfeen som kommer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har hendt her også:)

Blir ekstra glad når tannfeen først kommer da ;)

Skrevet

uff da.

her klarte tann feen å legge igjen mammas lommebok ved siden av glasset.

vesla lo godt. mens hun sa: " jeg tror jammen tan feen måtte låne litt penger av deg jeg mamma."

Skrevet

He-he, fin tannfe det da;)

Her har tannfeen i perioder vært svært spandabel- gjerne når pappaen har vært på byen og svinger innom barnerommet med vekslepengene fra byturen;)

Skrevet

Hihi jeg tannfeen har glemt det her også en gang. Og det første jeg kom på var at det var søndag så tannfeen hadde nok forsovet seg:-O Plutselig var det peng i glasset, og 6-åringen skjønte lite, haha;-)

Skrevet

Her glemte tannfeen oss en gang også, det var nok fordi den hadde for mye å gjøre. Men den var ekstar snill når den kom, gav dobbelt opp med penger:) Fornøyd tannlaus unge her da:)

Gjest eelis+kian
Skrevet

En gang jeg var liten, mistet jeg tannen jeg mistet, i vasken. Jeg ble veldig fortvilet og gråt til mamma og sa at nå vet jo ikke tannfeen at jeg har mistet den tannen! Så mamma skrev en lapp til tannfeen, og satte frem et tomt glass. Og jammen var ikke tannfeen så snill at jeg fikk noen kroner likevel :-)

Men en ting jeg lurer på: Hvor mye får barna deres, egentlig?

Skrevet

Vi holder oss også til 20 kr tanna. Blir jo noen tenner oppgjennom;)

Untatt de gangene de gangene pappa har vært på fylla da- da har det vært 50-60 kr med småmynt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...