Gå til innhold

Noen med silikon i brystene her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har ammet med det?? hvordan funker det? Hvordan ser brystene ut etter amming?

hvis noen har det kan ikke dere si allt om hvordan dere syns det er med silikon og amming? om silikon og graviditet?

Jeg er ennå i 1 tri å er litt spent på hvordan dette går :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok silikon i 2003 og fikk mitt første barn i 2006 og andre barn i 2009.

Jeg har ikke hatt noe problemer mht. amming.

Etter at jeg sluttet å amme førstemann var puppene tilbake til slik de var før jeg ble gravid.

Men etter andremann har de faktisk blitt mindre og (bittelitt) slappere.

Det er sikkert noe av mine egne pupper under som har forsvunnet.

Når jeg er ferdig med å få alle barna vi skal ha, skal jeg bytte ut innleggene. Vil ha puppene tilbake til slik de var før jeg fikk barn... :-)

Skrevet

Ok, takk for svar :) vil gjerne høre flere :)

Skrevet

jeg la inn silikon i 2002. Fikk barn i 06. Hadde problemer med amming på det ene brystet. Jeg har snittet rundt brystvorten og de kuttet nok noen melkeganger. Måtte begynne med mme etter få dager (i tillegg til puppen) sånn holdt jeg på i 6 mnd. Puppene ble litt mykere etter amming, men henger ikke og ser veldig pene ut :)

Skrevet

Ok, takk for ett svar til :)

Jeg vil heller få til å amme enn at puppene henger.

Dytter litt igjen :)

Skrevet

Noen som har fått hard kapsel etter graviditet/amming da? Og hvor lenge etter inngrepet ble dere gravide?? ;) Hilsen "nyoperert" som ikke tør å prøve på en til enda.. hehe

Skrevet

dytt :) Trodde hele norge hadde silikon jeg.. ingen som kan svare hu over her heller..`?

Skrevet

Silikon i 1999. Tre barn (2007, 2008 og 2010). Ikke fått til fullamming med noen av barna. Trolig pga for lite lagringskapasitet i brystet, og at innleggene presser og gir signaler om at her er det fullt av melk (mens det egentlig er innleggene som fyller opp). Ammet det jeg kunne og fyllte på med mme til hvert måltid.

Syns ikke jeg ser noe særlig forskjell på brystene etter ammeslutt.

At silikon og graviditet skulle være spesielt har jeg ikke tenkt på i det hele tatt.

Skrevet

Hadde hatt mine i 8 år før jeg fikk barn. Fullammet og kunne fint fullammet tvillinger. Kastet masse melk daglig.

Det er litt mer løs hud men ikke noe nevneverdig egentlig. Skal få 1-2 barn til og så er det nye innlegg og brystløft.

Skrevet

tusen takk for flere svar :)

dytter litt igjen :) vil gjerne høre flere :)

Skrevet

Det er som regel graviditeten som tar knekken på silikonpuppene og ikke ammingen. Mine ble litt mer hengete under svangerskapet. Jeg ammet ikke. Rettet det opp med å operere inn større innlegg.

Forskning viser at det er noe større risiko for å få hard kapsel når man ammer.

Skrevet

syns det er helt greit at de henger.. kan henge på knærne for min del bare jeg får til å amme med de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...