Gå til innhold

Noen andre enn meg som gleder seg til jul??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til all julepynten og all kosen i det hele tatt. Pluss at vi får et nytt familiemedlem til jul :) :) Eneste jeg ikke liker er at barne- tv på NRK er "Jul på månetoppen". Savner Skomakergaten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, gleder meg ikke spesielt til jul. Jeg elsker julen, men i år skal jeg jobbe hele helgen. Blir ikke det samme da...

Skrevet

jul på månetoppen å bra dette liker mine barn.

og da kan vi kose oss sammen foran skjermen.

jo jeg gleder meg til jul men vet av erfaring at det skjer mye på kort tid og at det er veldig godt når januar og hverdagen kommer igjen.

men kos med familien og felles juleverksted og masse annet kos ja det er jo klar man gleder segtil å lage litt magi sammen.

Skrevet

Gleder meg også syyykt mye til julen :) Er så koselig å pynte og tilbringe tid sammens med familien! Må si meg enig med HI ang Skomakergaten!!!

Gratulerer så mye med et nytt familiemedlem :)

Skrevet

Eg glede meg ooooo!!!!!!

Satt i går og vurderte så smått om det var ALT for tidlig å begynne med julepresangene:) konklusjon: nai absolutt ikke:)!!

Så kan jeg bruke desember mnd til å kose meg i butikkene, lage julekaker og pynte og slippe det jaget etter pakker.

Skrevet

jeg gleder meg noe sykt til jul!!

elsker jula! har alltid gjort det, men grunnen har forandra seg.. hehe.. før var det bare pga gavene, men nå er det mest pga stemninga og maten :) gleder meg masse masse masse!!! =D hehehe :)

jeg syns også de kunne hatt bedre julekalender på barne-tv da...

jeg savner skomakergata og amalies jul......

Skrevet

Har dere sett de igjen nå i voksen alder? Jeg ble kjempesuffet over Skomakergaten når jeg så den igjen, var IKKE det samme lenger i det hele tatt.

Jul på Månetoppen er kjempekoselig faktisk, om du ikke har sett den, så gi den en sjanse. Den sangen de synger på slutten er jo nydelig da, vi sang den faktisk som nattasang til barna våres i lange tider etter sist gang den gikk.

Jeg gleder meg til jul ja, elsker julen. Er vel en av få som aldri stresser i julen og bare synes alt er koselig hele veien :-)

Skrevet

Har en småttas på snart 5, så håper han liker Jul på månetoppen :) Ellers skal jeg ikke stresse med noe som helst i hele julen- bare kose oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...