Gå til innhold

Hvordan går d me oss og hvordan er formen?


Gjest Sør-trøndermamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 5+5 og har ikke vært kvalm i det hele tatt, enda ihvertfall ;-) Hadde til dels kraftige murringer i rygg og mage første uka men nå kjenner jeg det bare av og til og mye mildere. Er mere trøtt enn vanlig men føler jeg har vært heldig med formen til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig kvalm, og plaget med brekninger/oppkast uke 4/5. Nå i uke 6 har jeg vondt i ryggen, men vet ikke om det kommer av graviditeten eller annet. Kjennes ut som jeg har forstrekt noe nede i korsryggen. Veldig vondt, og plager meg veldig.. Jeg har også enkelte dager med veldig ømme bryst. Også humørsvigninger, det sier iallefall mannen min at han merker!? Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 4+4 og har litt stikninger og strekk i magen, ellers vondt i ryggen, litt ømme bryster og i dag var jeg så kvalm at jeg nesten ikke ville gå på jobb.. men jeg ser på kvalme som ett godt tegn, da skjer det ting! Heller være kvalm i 3 måneder enn å gå å uroe meg for en SA.

 

Ha en god vokse-uke jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+1 her, og har vært driiiiitkvalm frem til nå. Men idag har jeg ikke kjent noe til kvalmen. Godt, men samtidig bekymra. Hvem skulle tro at en kunne savne kvalmen?

Denne gangen har jeg vært mest kvalm på morran, forrige gang var jeg kvalm bare på kvelden, og supertrøtt i tillegg, så ser at mye er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da 3+4 og det begynte gfaktisk i forrige uke med at jeg spydde på fredag. Dagen etter blødde jeg bare litt noe som tydeligvis var festeblødning og ellers har jeg rett og slett ikke lyst på mat.

 

Usj.

 

Brystene holder på å sprenges føles det ut som men ellers lite "plager"

 

"elleville dager"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 5+3 og har ømme bryster, morgen- og kveldskvalme og dermed lite matlyst... Men ellers så har eg ikke vert så trøtt og utslitt i går og i dag som eg har vert før! Siden EL så va eg heeeeelt utslitt, alt eg gjorde var å sove...men i dag hadde eg ikke middagslur engang :)

 

Utenom det så har eg litt menssmerter av og til, og litt kortere lunte (skal ikke så mye til før eg blir SKIKKELIG irritert, noe som eg sjelden blir hehe)

 

Men humøret på topp, og gleder meg til legebesøk mandag om en uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er formen dritt.

Vet ikke om jeg begynner å bli syk eller om det bare er en kjempesymptom dag.

Kvlam, men sulten, kjempesvimmel, vondt i kroppen, trøtt...i det hele tatt!

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...