Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 "spiral spiral, gå din vei!! Fruktbarhet er min beste venn!!" Kan ikke engang si at det er rett før jeg kryper inn å river den ut selv, for det gåååår jo ikke!! Sukk, historien kort, masse smerter, ok, da tar vi ut spiralen= lager NY baby <3 Går til legen får å ta den ut.. sorry! finner den ikke..!! Går på ul- joda, den er der, gå til en annen lege.. Går til legen- nei, får ikke tak i den, du må til GU. Går til Gu- ser den med UL, men får ikke tak i den, etter ni stikk med bedøvelse, skrik, kniping i stakkers sykepleiere og 1 time, Ja, EN TIME DRAR de i spiralen, men den sitter fast!!!!!!!! Jippi.. Får så fint beskjeden "du må legges i narkose så de kan dra den ut med makt!" er det bare meg eller høres den beskjeden litt skummel ut?? Mamma lo og lagde seg ett bilde av meg som bare sto igjen i skjelettet for de hadde vrengt meg.. haha, snille mammaen!! Så nå er jeg lei av å vente på å få denne greien ut!!! vi har ikke så lang tid å prøve på heller, da vi plutselig en dag fant ut at om det skal passe, er det nå!!! Er så redd det ikke blir flere barn nå pga denne dumme spiralen sukk.... Gleder meg sånn til å gå gravid igjen... sukk Noen med erfaring?? :/
Nivea30 Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Yaiks!! Høres helt forferdelig ut. Minner meg på at jeg aldri skal sette inn spiral.... Har ingen erfaring, men håper alt går bra for din del. Legene er flinke, og de gjør vel neppe noe som kan skade deg. Hvis det hadde vært farlig hadde de nok ikke revet og sletet slik de gjorde. Men kan godt forstå at det er en fortvilende situasjon. Ønsker deg lykke til, og håper det snart ordner seg så det kan sette seg en spire:)
Har en herlig gutt:) Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Huff.. Det der er mareritt nr 1:( Jeg satte inn kobberspiral under utskraping i januar men etter 3 mnd så gjorde det så vondt at jeg måtte fjerne den.. Den hadde da begynt å sette seg litt fast og det gjorde iiiik vondt å ta den ut. Så jeg har fått skrekken mot spiral etter det. Var da på innvendig ul noen uker etter det for å se om det var blitt noen sårdannelser eller om de fant årsaken til smertene, litt sent å få ul så lenge etter. Men da så de ingenting mer enn at livmorstappen var rød og irritert.. Jeg var jo veldig beskymret med både gyn på sykehuset og han jeg var hos nå sa at uansett så leger livmora seg veldig fort igjen;) Håper du snart får ut Spiralen og jeg tror nok det er like gode odds for deg som for alle andre med å bli gravid igjen i tiden etterpå Ønsker deg masse lykke til og gode tanker:)
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2010 Takk begge to!! Ja, håper det går fint og kjapt både å få den ut og det å bli gravid igjen Nei, aldri mer spiral på meg!! sukk.. den har nok begynt å gro inn med engang, og har hatt den i 1,5 år Sukk, tuuusen takk <3 alt for lei nå hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå