Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 ...jeg må bare spørre i tilfelle noen vet.... jeg er i dag 38+1 uker gravid, og de siste dagene har jeg lagt merke til at jeg syns det er litt rar farge på utfloden som kommer... (det kommer ganske mye så jeg bruker truseinnlegg som jeg skifter ofte).. jeg tror det forandrer seg litt fra gang til gang.. noen ganger syns jeg det er litt gulaktig med rosaskjær, andre ganger ser det mer oransje ut.... (er litt vanskelig å beskrive men... dette er det beste jeg kan få til..) noen som tror de veit hva dette kan være? har også sykt mye "mensmurringer" for tiden.... har det noe med hverandre å gjøre tro?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Slimpropp og modning tenker jeg når jeg leser beskrivelsen din. Gjør deg klar :-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 =D håper du har rett!! hehe, jeg er så klar som man kan få blitt!! ;D takk for svar HI
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg ville tatt en telefon til føden. Du sier det er mye, og det kan faktisk være litt lekasje av fostervann. Mange tror vannet alltid går med et plask, men mange kan oppleve at det siver bittelitt (noe venninna mi opplevde i uke 30, og ble da innlagt, hun trodde det var kun utflod). Lykke til med forestående fødsel =)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 oj, takk.. da skal jeg gjøre det takk for det ;D HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå