olebrum78 Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Dette synes jeg ser bra ut, men er det verdt pengene?? Tenker på tvshop sin for 499...
Kondis som en murstein Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Ikke for meg iallefall... Solgte akkurat mine dvd-er på finn... Gadd ikke å stå hjemme i stua og danse, men går nå på zumba på treningssenter. Det er veldig moro )
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Det er helt ok. Tar litt tid å lære noen av stegene, men når man får det til er det gøy. Jeg synes kanskje ikke at det er så vanvittig god trening da. F.eks skal noen av bevegelsene liksom være sååå tunge og ta voldsomt på magen, men altså, jeg kjenner det ikke engang i magemusklene. Og ja, jeg vet at jeg gjør øvelse helt riktig, men så har jeg en ganske veltrent mage også da. Jeg må danse med maks av vrikking på hofter, hopping og bevegelser i over 15 minutter før jeg i det hele tatt begynner å bli svett og holde på i 45-50 min før jeg føler at jeg har trent. Så er litt sånn både og jeg på om dette er bra trening eller ei. Det er morsomt, man forbrenner nok en del kcal på det, men føler ikke at det trener opp så mye muskler akkurat og det tar mye tid før jeg føler det har noen videre effekt. De vektene du får med er latterlig lette, men morsomme da med lyden ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå