Gå til innhold

Hvor lenge var dere sammen før dere fikk barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne vært interessant å vite hvor lenge andre har vært sammen før de ble gravide/fikk barn... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid da vi hadde vært sammen i fem år, gift i to.

Skrevet

Vi hadde vært ilag i 1 år, da jeg ble uplanlagt gravid. Ingen ønskesituasjon, men absolutt verdt det til syvende og sist ;))

Skrevet

vi hadde vært sammen i 3mnd. Nå har vi 2barn, hus, bil og er veldig lykkelige <3

Skrevet

vi har vært sammen i 4 1/2 år, vært forlovet i 1 år og venter vårt første barn i feb:)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i åtte år da vi bestemte oss for å få barn.

Skrevet

2 år her :))))

Skrevet

Når lillemor kommer til verden i desember så har vi vært sammen i 5 år. Og bodd sammen i nesten 5 år.

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 12 år (nesten 13 år) da eldstemann ble født for 5 år siden, og 17 år da vi fikk barn nummer to mars i år:) Vi ble sammen ganske unge da, og ingen av våre barn har vært fort gjort i en sving for å si det sånn;)

Skrevet

Vi ble gravide første natta... (trodde ikke jeg kunne få barn). Lilleputt er nå snart 3 år, og vi er nygift, har hus, hunder, stasjonsvogn og campingvogn. Helt A4 med andre ord, og er veldig, veldig lykkelige <3 Det går an!

• 4 uker senere...
Skrevet

fikk vårt første barn etter 2,5 år sammen, nå har vi vært sammen i 5,5 år og andre barn kommer i desember. :)

Skrevet

Fikk første etter 10 år sammen, nå er vi en familie på 4 :)

Skrevet

Vi var sammen i 4 mnd før jeg ble gravid. Ikke planlagt, men heller ikke uplanlagt..Skjedde det så skjedde det..Og det gjorde det jo:)

Nå har vi vært sammen i 2,5 år og fremdeles like forelsket om ikke mere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...