Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Åå jeg er så dritt lei husarbeid!!!!! Jeg er så dritt lei å vaske klær,henge opp klær.brette klær og rydde bort klær! Jeg er så dritt lei av å rydde inn i oppvaskmaskinen, ta ut av oppvaskmaskinen!!! Jeg er så dritt lei av å støvsuge,vaske gulv og aller minst å rydde!!! Jeg er så dritt lei krangling med samboeren, om husarbeid. Jeg er så dritt lei sure miner fra samboer, fordi han ikke tåler å bli snakket til! Jeg er så dritt lei av å være hjemme, innenfor disse 4 vegger!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og jeg gruer meg til at samboer skal ha pappaperm, for det kommer sikkert bare til å bli krangling!! Og han kommer sikkert ikke til å gjøre en dritt husarbeid her hjemme da heller, og når jeg spør om han kan gjøre ting,så blir han sur! Kjenner jeg blir så irrtert og frustret! Kan ikke bare mannfolk lære seg å gjøre ting i hjemmet dem og!? Kjenner at det blei tøffere å være hjemme med barn og studier enn det jeg hadde trodd. Var godt å blåse ut litt!
Gjest Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 synes det er dritt jeg og. :/ du ække aleine.
nr 2 på gang i mai Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 da syns jeg samboeren din skal betale vaskehjelp, unødvendig irritasjon:) Den tiden dere sparer på å ikke krangle kan han bruke på å jobbe, da tjener haan fort inn utgiftene!!
Snuppa! Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Ta husarbeidet hver deres gang:) Er selv i permisjon og mannen min gjør lite husarbeid nå, men jeg vil ha samme bahandling når han skal i permisjon JA til strøkne truser,hahaha! Eller så kan du forsøke å roe ned på kranglinga så kanskje han blir motivert av det. Man blir som regel ikke motivert og gjør ikke mer når man blir kjefta på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå