Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Hver gang jeg spiser noe med hvete, så blir jeg forstoppet. Det viser seg gang på gang. Får bare ut litt om gangen, og det går dagesvis før fordøyelsen er tilbake til normalen igjen. I helga har jeg spist taco, pizza, og lasagne, og nå er det full stopp her. I går kveld var det skikkelig vondt og jeg klarte ikke å sitte oppreist en gang :-( Jeg er laktoseintolerant fra før, og har lest at en kan bli det i voksen alder dersom en har cøliaki eller en "mild" form for glutenallergi uten å ta hensyn til det, så da går det jo av et par varsellamper her da... Noen som har peiling som kan svare?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg vet at venninna mi som fikk cøliaki i voksen alder hadde løs mage. Altså det rant ut hver gang hun fikk i seg glutenholdig mat. Mulig det virker forskjellig. Ring legen du og ta en test:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Ja jeg får gjøre det tror jeg :-) Men har også lest at forstoppelse er et like vanlig symptom. Vanskelig dette her gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå