Gå til innhold

IKM i går!


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen

Anbefalte innlegg

Og fremdeles ingen TR. Er alltid så presis... testa i går på morgenurin, og fremdeles negativ test. Har bare en billigtest igjen, så nå gadd jeg ikke svi av den og. Går egentlig bare å venter på TR, selv om jeg har hatt stikninger i underlivet helt siden EL: Hvor lenge må jeg gå og spekulere på dette da?? Flere som har erfaring med dette? Altså å ha stabil syklus, mistenke graviditet og ikke få besøk av TR??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har IKM i dag, og har testet de siste dagene... Helt flaut men har testa FEM ganger - og det er like negativt hver gang! Skjønner ikke helt, jeg har alle symptomer, skikkelig dårlig form, - men ingen mens... OG negativ test. Vente et par dager å teste igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at du er gravid!!

 

Samtidig vil jeg bare si at de første månedene vi prøvde var jeg sikker på at jeg var gravid mange ganger. Hadde også masse symptomer men jeg tror at psyken kan spille oss et puss når det er noe man virkelig ønsker. Svei av mye penger på tester, og det tok nok 5 mnd før jeg klarte og begynne å vente med å teste og heller vente på TR, mye billigere ;-) Har også veldig stabil syklus egentlig men et par måneder gikk jeg plutselig tre dager over tiden, og selvfølgelig trodde jeg at den satt men neida.

 

Vi prøvde i over ett år og til slutt skulle jeg bite i det sure eplet og begynne på Pergo, men da ble jeg plutselig gravid, så ikke fortvil om det ikke gikk denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar :) Greit å ha noen som roer hormon-håpe-lete-etter-symptomer-tankene mine :) Jeg har ei jente fra før, og en SA uke 7 før det igjen, og vet dermed at jeg blir lett gravid når jeg går inn for d. Men ting kan jo selvfølgelig forandre seg. Det stikker mer og mer, og ingenting som ligner menssmerter foreløpig. Men i morgen på denne tia kan d jo hende jeg sitter her og banner og slenger ut mørke tanker. Det går faktisk mye bedre med testing (eller IKKETESTING) når man IKKE har tester i huset :) Så nå er det eneste jeg KAN gjøre å vente på om TR dukker opp. Når har du termin da Fluffy77?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...