Gå til innhold

Trenger forslag til fantastiske leker

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for en på nesten året. Gjerne noe han kan slite seg ut på. Fins det baby-trampoliner? Tredemøller? Fjelklatrer-utstyr...?

Nei, seriøst, hva slags leker kan dere ikke være uten? Hva elsker barna deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Musikkinstrumenter e gøy i den alderen.. Ellers ha eg sett at d funnes tredemøller for barn. :o

Skrevet

Lekekjøkkenet. Det blir seriøst brukt i flere timer hver eneste dag, og alle 4 har lekt masse med det. Nå er det mest han på 3 år og hun på 1 år som bruker det, men senest i forgår hadde 6 åringen og 8 åringen en runde der også :-) Vi har etterhvert fått ganske mye ekstrautstyr til det, som lekemat, ekstra gryter, visper osv, men ungene elsker det! Av alle lekene de har så er lekekjøkkenet og legoen de to tingene som blir mest brukt, men lego er jo ikke helt passende for en 1 åring da.

Skrevet

Fisher Price hadde i hvertfall tidligere en festlig "putte boks" med lyd og greier. Mye annet også som er festlig til de minste,feks en hundebamse som man trykker på feks nese, ører osv. så synger og snakker den. Utrolig populær enda hos mine faktisk.

Ellers så har primo og duplo vært slagere her til både gutten og jentene, brio-tog.

Skrevet

Den finnes en slags trampoline med ett sånnt håndtak/bue.. så de hopper mens de kan holde seg fast... Må jo være genialt for aktive små barn.. :-)

Skrevet

Oi, jegt spøkte jo bare om det med trampolinen.

Det høret jo genialt ut, hvor kan man få kjøpt en slik? Hadde vært deilig å bli bytta ut med noe som faktisk er beregnet for å hoppe på!

Skrevet

i den alderen:

putteboks

ball (kjøp en som ikke er så hard, så går det ikke utover inventaret)

biler

duplo

ole brum gåbil/fly m/puttekasse på siden.

som regel må de ha litt hjelp på den alderen...

Skrevet

Jeg "hadde ikke klart meg uten" nederste kjøkkenskuff. Der lå det diverse ufarlige kjøkkenredakaper, en gammel fjernkontroll og diverse voksenting som ikke var farlige. Den skuffen var mye mer poppulær enn lekekassa og holdt dem beskjeftiget når jeg lagde mat ol.

Ellers hadde vi en lekekasse med hjul. Den var det dtas å krabbe oppi, skyve rundt osv.

Skrevet

Så bra. Vet noen hadde kjøpt den på Sport 1. Mens andre har bestillt på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...