Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Stolt over mannen min jeg, han liker å rydde og holde det ryddig av seg, kan klage på meg at jeg legger igjen klær på gulvet osv:-p Synes det er morsomt ettersom det pleier å være det motsatte..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Har en sånn jeg også... Han rydder og styrer... mye mer enn meg! Til tider litt irriterende, for han syter og klager sånn på at jeg ikke elsker å rydde og vaske og sånn Og støvsugeren HATER jeg, han støvsuger hver dag, helst to ganger til dagen! Men men... jeg skal vel ikke klage
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Hos oss er det meg som liker å ha det ryddig og reint rundt meg, så helt naturlig at det er jeg som styrer med det. Ute er det han som er ryddig...jeg derimot glemmer raker og hageredskaper overalt...så han rydder etter meg ute og jeg etter han inne, Funker veldig greit:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Ja, han e ryddig. Jeg liker ikke at han maser om rydding. Vi har nok litt forskjellig definisjon av hva som er rot, og hvor det er naturlig at ting ligger.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Ja. Her klager mannen på meg og datra mi hele tiden! Han blir frustrert, og kan rett og slett ikke skjønne hvorfor vi roter så fælt!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Min mann er langt mer ryddig og renslig enn meg, så her er det stort sett han som vasker. Han er kokk, så han lager også stort sett maten, og han elsker hagearbeid, mens jeg hater det. Her i huset er det han som er den huslige, mens jeg helst tar meg av barn og dyr, styrer økonomien og ordner med alt av tekniske duppeditter.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Hehe..jeg har en mindre ryddig samboer av meg. Men jeg får litt inntrykk av at mange mannfolk er enten eller. Om de er ryddige av seg, så blir de brått litt "overryddige". Om de først ikke er så ryddige, så er de veldig uryddige...Er det bare mitt intrykk eller?! Jeg skulle gjerne hatt en litt mer ryddig samboer, men hadde ikke orket hvis han dikterte meg i rydding heller...
☆☆☆ Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Neida, han er ryddig av seg. Når man svarer på negativt ladede spørsmål om sin bedre halvdel blir det ofte bare fokus på feilene hans. Det daglige arbeidet er han ikke så god på, fordi han synes det er ryddig f eks med tørketrommelen full av klær, de synes jo ikke og de er rene. Eller at han går fra støvsugeren når han er ferdig med den fordi han har funnet seg noe annet å gjøre. Han synes ikke det gjør noe at klesvasken henger på tørkestativet (i stua!) i ei uke. Men han har full kontroll på tingene sine, alt inne i boden er godt organisert og i merkede oppbevaringsbokser. På arbeidsplassen sin har han set superorganisert osv. Vi har bare forskjellige meninger om når en jobb er ferdig.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 ja da er du heldig. min man er som meg et surrete rote hue. men jo han kan rydde men helst bare hvis han må. så da må jo jeg sørge for at han må det da. hvertfall hvis jeg vi ha hjelp. med må så mener jeg at vi har invitert til middag og da vet jeg at han fikser og ordner uten at jeg maser. og så er han så stolt etterpå også da. hihi
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 Da jeg støvsugde her om dagen spurte min datter på tre : "Mamma låner du pappa sin?" Det sier vel litt om hvor ofte jeg gjør husarbeid hjemme he he
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #11 Skrevet 4. oktober 2010 Neida, har også en ryddig mann, han er rene pedanten. Selv er jeg ikke så veldig ryddig av meg, mer opptatt av matlaging, kos og hygge, men vi utfyller hverandre veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå