Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 det gjør ikke min med mindre jeg tvinger han
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Nei, den jobben er min. Han lagde middag i dag, koselig var det, men var fordi jeg hadde bursdag og rundt år.
☆☆☆ Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Nei, men til gjengjeld er han flink til å ta av det gamle sengetøyet uten å fullføre, slik at når jeg er sliten og bare vil stupe i seng finner jeg en seng uten sengetøy
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Eh ja så klart han gjør det.. Kjempeflink han:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #7 Skrevet 3. oktober 2010 Nei, hvorfor skal han det? Det er min jobb.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Ja. Men liker best å gjøre det selv, og det går raskere når jeg gjør det.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 jada, men han ser ikke "behovet" på egenhånd...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #11 Skrevet 4. oktober 2010 Nei, det er han skikkelig dårlig på. En gang ba jeg han om å gjøre det og minnet han på det flere ganger. Gikk TRE uker til jeg tilslutt gjorde det selv... Klesvask og vasking av badet gjør han heller ikke, men det er greit for det er mine oppgaver. Men han er ganske flink på annet husarbeid da. Jeg støvsuger ikke, for det liker ikke jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #12 Skrevet 4. oktober 2010 Nei. Han kan sikkert glatt ligge en mnd i samme sengetøy uten at han hadde gjort noe med det. Hvis han mener at det bør skiftes før jeg gjør det, sier han "tror VI må skifte på senga snart". Men allikevel blir det ikke gjort før jeg gjør det.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #13 Skrevet 4. oktober 2010 Nei!! Han kunne ligget i 6 mnd i samme sengetøy, uten at han hadde merket noe. Tror ikke han har gjort det på eget initiativ en eneste gang i hele sitt liv.... Men han betaler regningene og er veeeldig snill og en god pappa, så sengetøyet kan jeg skifte
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #14 Skrevet 4. oktober 2010 Selvsagt. Han har da både hjerne og to hender.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #15 Skrevet 4. oktober 2010 Vi gjør det som regel sammen, han syns jeg bruker for lang tid. vi har bobbeldyne og den er veldig mye lenger enn meg så da tar det litt tid. Så da får jeg ta på laken som han syns er grusomt mens han tar på dyna.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #16 Skrevet 4. oktober 2010 De få gangene han gjør det, tar han alltid på Arsenal-sengetøyet sitt!! Så da syns jeg det er bedre å gjøre det selv
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #17 Skrevet 4. oktober 2010 Nei, det er min jobb. Jeg er hjemmeværende. Han kan en sjelden gang støvsuge. Så pleier hans oppgave å gå ut med søppelet. Han rydder leker og tar innimellom oppvasken og rydder av bordet.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #18 Skrevet 4. oktober 2010 Ja, det gjør han. Han gjorde det senest i går kveld.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #19 Skrevet 4. oktober 2010 Nei, men han lager middag til meg HVER dag, så skal jeg heller klare å skifte på senga sånn innimellom
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #20 Skrevet 4. oktober 2010 Han er mer ivrig på å skifte sengetøy enn det jeg er. Han må mase på meg faktisk...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #21 Skrevet 4. oktober 2010 Han gør det,men ikke før jeg ber han om det..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #22 Skrevet 4. oktober 2010 Selvsagt! Jeg gjør det også helt alene iblant, til og med!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #23 Skrevet 4. oktober 2010 Selvsagt gjør han det. De ukene jeg jobber mye, lager han middag, vasker klær, henter og leverer i bhg også. Skulle bare mangle. Kunne aldri vært sammen en mann som måtte bli minnet på at senga burde bli skiftet på. Noen her lenger opp sier at mannen kunne sovet i samme sengetøy i 6 mnd, æsj......
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #24 Skrevet 4. oktober 2010 Det er hans oppgave ja, men hender jo jeg hjelper til. Med årene er det blitt mange senger å ordne.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #25 Skrevet 4. oktober 2010 Ja, oftere enn meg. For jeg synes det er kjedelig å legge pås engetøy :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå