Gå til innhold

8 mnder siden fødsel og formen er elendig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å lure på om det er psykisk eller fysisk.. Mye svimmel, føler jeg ser dårlig/tåkete, av og til tungpust, kvalm, slapp..

Mista mye blod under fødsel og måtte ha blodoverføring pga ekstremt lav hb. Men som sagt, formen er ikke bra.. Har vært helt fin i perioder, men noen ganger er jeg helt ut og kjører. Har vært og sjekka både hb og blodtrykk for et par mnder siden, alt var greit. Jo mer jeg kjenner på formen, jo mer engstelig blir jeg og dermed dårligere. Er en del overvektig og redd for hjertet, om det kan være noe der.. eller rett og slett om jeg er såpass engstelig at jeg får symptomer av det. Mye stress hjemme pga ustabilt forhold og det meste av huslige gjøremål og ansvar faller på meg.

Har i tillegg slitt med betennelse i en tå, hatt to operasjoner og hele 6 pencilinkurer på 5 mnder..

Tenkte å bestille en ny legetime i morgen, men ville høre her inne om noen har opplevd noe liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å svare på dette. Mange symptomer og faktorer her. Det beste er nok at du oppsøker lege igjen og får en grundig utredning av alt.

Håper du finner ut av det og får hjelp, kjedelig å gå rundt med elendig form.

Ønsker deg lykke til.

Skrevet

Vet du, du må bare komme igang og bevege deg, kan anbefale deg å bestille rosenrot tinktur fra urtekilden.no. Koster 200,-, send mail til han og bestill i dag. Jeg lover deg at du vil kjenne energien komme og da er det bare å få rørt på seg, starte å spise sunt, ta tarmbakterier om du har hatt mange antibiotikakurer, for å rette opp flora i tarmen. Du trenger først energi nå så vil det andre falle på plass. Klem

Skrevet

6 penicillinkurer? Bakterier utvikler resistent mot penicillin. Greit å spare den til det virkelig gjelder.....jeg ville prøvd andre remedier mot den betennelsen. Manger urter er betennelsesdempende, jeg tror faktisk de hindret meg i å få brystbetennelse da jeg sleit med tette melkeganger.

Tro det eller ei, men det kan hjelpe med groblad! Nå er det jo høst, så prøv med hodekål! Pakk tåa inn og gå med det døgnet rundt.

Når du likevel skal til legen, be ham om å sjekker om du har jernmangel. Utrolig mange går rundt med det uten å vite det. Jeg begynte å ta jern, og merket forskjell med en gang. (husk c-vitaminer når du tar jern, og at kalsium hemmer opptaket.)

Et annet råd jeg vil gi deg er: lær deg å gi litt faen. Kan fint hjelpe mot bekymringer, det...ikke la alt skure og gå, men gi slipp på ting du ikke kan kontrollere uansett.

God bedring :-)

Skrevet

Du har fått mange gode råd her :)

Men sjekk stoffskiftet ditt også for sikkerhets skyld. Det er mange som får lavt stoffskifte i forbinnelse med graviditeten. Symptomene er ofte veldig diffuse og en del leger forveksler det med depresjon desverre og utreder ikke...

Ellers kan flere av symptomene dine passe med B12 eller jernmangel som nevnt over her...

Håper du finner ut av det :)

Skrevet

Og du, hvis det er den samme legen som har gitt deg 6 antibiotikakurer uten å samtidig anbefale tarmbakterier, da bør du stusse litt over legen. Jern og jernlagre samt B12 skal sjekkes i morgen. Men kjøp rosenrot tinktur. Da får du en liten piff. Ikke spis sukker nå, i det hele tatt. Det kan vre tøft den første perioden, men du må mest sannsynlig sulte ut endel dårlige bakterier, sopp i tamen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...