Gå til innhold

Hvorfor ligger Voe som nr1 på blogg.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke fast leser av blogge hennes, men har vært innom den noen ganger. Har ingenting imot bloggen hennes, den er veldig fin. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke her ser hvorfor akkurat hennes blogg ligger som nr1..

Noen som kan svare meg på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer på det samme selv. syns ikke hun virker spesielt smart, jeg. masse skrivefeil og merkelig setningsoppbygning. i tillegg irriterer det meg at hun liksom skal kamuflere at hun tror hun er så deilig. makan til selvdigger. legger jo ut minst 10 bilder av seg selv hver dag.

irriterende og veslevoksen

Skrevet

Jeg trur det er broren og faren hennes som har gjort noe, slik att det er forsjellige IP adresser som er innom, slik hun lurer systemet og får "mange lesere"

Hun tjener jo FETT, sikkert over 90 tusen på og ligge som nr 1.

Og det er broren som fikser det.

Skrevet

Hun har sikkert the x-factor. Et eller annet som facinerer mange, men ikke alle. Hun er pen, søt og ikke dum til å være 14 år. Til å være så ung syns jeg hun er flink til å blogge.

Derimot, skjønner jeg ikke hva den der julianyl gjør på topp 3. Hun eier verken sjarm eller utstråling.

Skrevet

Tenk på at hun er 14 år...

Noen må jo ligge øverst. Hvorfor ikke henne?

Jeg er 23 år og leser bloggen hennes innimellom. Jeg er sikker på at det er flere enn meg som leser bare av nysgjerrighet.

Jenter (og gutter) mellom 11 og 16 er jo helt "gal" på blogging. Det er liksom det kuleste som finnes for tiden. Og hun er en de ser opp til! En fin rollemodell synes jeg.

Du som skrev det innlegget om at hun gjør seg deilig osv, må være på samme alder som henne og veldig misunnelig.

Jenta er jo helt nydelig. Naturlig pen. Igjen et forbilde i forhold til jenter som tror det er om å gjøre seg så utrolig sexy.

Hadde jeg hatt en datter på hennes alder, hadde jeg ønsket at hun leste bloggen til Voe.

Et annerledes svar: Fordi blogging er mer populært for jenter i den alderen. Og in the end er det om å gjøre å ha flest lesere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...