Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Hvem husker dere, og hvem vil bli husket?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Blæh... kommer ikke til å glemme navnene på Anne Mona, Ronny, Ramsy. Og Annette.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Hm..ser sjelden på noe av de der programmene men husker jo fra før i tiden.. De første som dukker opp i mitt hodet er Ramsy,Anette og Rodney? Fra den første BB (big brother) Ellers kommer jeg på Gaute ormåsen fra Farmen Lene Alexandra og Christer Falck
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Ja, hvordan går det med de da? Har jo vært fullstendig ute av media. Er mange som har glidd ut av hjerna...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Mener du Gaute Grøtta Grav? Gaute Ormåsen var vel Idol..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 Anne Mona og Ramsy har lenge vært etablerte i Ålesund, med barn. De andre har hatt ulike kjærester, Annette var en periode sammen med "Burre" Buraas, men nå er det ei annen jente som er sammen med ham.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #7 Skrevet 3. oktober 2010 haha! Ja der ser du..så mye husker jeg fra slike serier..Ja mener han i Farmen som senere ble programleder!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #8 Skrevet 3. oktober 2010 Hahaha, ja vet hva du mener:) Jeg husker best Ramsy og Anne Mona. Syns de var skikkelig kjekke.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #9 Skrevet 3. oktober 2010 Christer Falck (vant første Robinson), men har vel mer "programlederkjendis" status. Trude Mostue var med i en type engelsk utgave av dyrlegene mens un var veterinærstudent. Også klart deltakerne fra første BB som er nevnt her.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #10 Skrevet 3. oktober 2010 hehe ja men anne mona var vel ikke såå kjekk der hun var utro mot sin stakkars forlovede som ventet hjemme... men de er jo enda sammen så det var nok true love..selv om jeg syntes ramsy var en kødd..men det var nok image..sikkert koselig han!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #12 Skrevet 3. oktober 2010 Ligger nok mer bak der enn det du så på tv. Ja, det er ekte kjærlighet, og de er fantastiske mennesker!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #13 Skrevet 3. oktober 2010 det er det helt sikkert! jeg husker bare det ble slik oppstår, men de har jo holdt seg utenfor rampelyset og bevart kjærligheten så det står det faktisk respekt av..var vel verre med de 2 andre turdelduene hehe
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #14 Skrevet 3. oktober 2010 Hehehe, ja de var vel mer opptatte av å saksøke se og hør enn å bevare kjærligheten;) Rodney og Anette var vel ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffa..!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #15 Skrevet 3. oktober 2010 Petter Pilgaard Tone Damli Aaberge Kurt Nilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå