Gå til innhold

Dere som har jente. Bruker dere mye rosa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jente. Når hun var mindre var det en del rosa. Nå når hun er større er det blitt mindre. Liker veldig godt lilla. Dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går mye i rødt, rosa og lilla, men også andre farger, hvitt, svart, grått mm

Hun er 2... Når hun var midre var det som med deg, mye mere rosa ;)

Skrevet

her går det i rosa, rødt, lilla, brunt og litt blått:) Hun kler best rosa og lilla.

Skrevet

nei, nesten ikke noe rosa i det hele tatt. Liker ikke rosa selv og syntes ikke ungen min kledde rosa. Hun har bestandig hatt mye rødt, brunt, svart, lilla og blått. Heldigvis er hun ikke noe opptatt av rosa selv heller og velger som regel rødt når hun bestemmer selv.

Skrevet

Jeg er ikke begeistret for rosa, men med to jenter som arver tøy og får gaver har det sneket seg inn veldig mye rosa.

Og jeg har oppdaget at rosa kommer i mange nyanser. De lyse rosafargene er ikke så pene på elste, men her i huset setter vi det praktiske over det estetiske.

Elste er to år nå. Regner med vi får kjøpe mer klær selv etterhvert, men da vil kanskje ungene bestemme mer selv så da er vi sikkert like langt.

Skrevet

2 år - rosa og lilla. Lilla er mammas yndlingsfarge, så mamma håper det rosa vil avta mer og mer :P

Skrevet

Jeg er gal etter lilla. Men hun har jo litt rosa også da :)

Skrevet

Har en del rosa, hun har en storebror og har arvet en del gutte tøy, så da pynter vi opp med litt rosa for å gjøre henne mer jentete.

Skrevet

Rosa er den fargen jeg liker minst så har styrt unna den fargen, og hvis vi har hatt det har vært et par plagg i gammelrosa. Rund treårs alderen så oppdaget jentene rosa selv og det skulle være prinsesserosa for alle penga. Så noen har plagg har det blitt....

Men jeg synes ikke fargen er pen og jeg synes at kun de færreste kler den fargen også. Synes farge gjør seg best på mørke barn.

Jenta mi på fem har funnet ut at en ekte prinsesse ikke bruker så mye rosa. Prinsesse Ingrid Alexandra bruker mer blått, brunt og andre farger, det har hun nemlig sett på bilder:)

Skrevet

Nei, bruker minimalt med rosa egentlig. Var litt i starten fordi hun fikk så masse rosa. Nå er hun 13 mnd og vi har akkurat pakket bort str 74 og så smått begynt å finne frem str 86 (bruker str 80, men har ikke nok i den størrelsen og vil ikke kjøpe nytt for bare et par måneder) og i str 86 har jeg vel bare ett rosa plagg til henne tror jeg. En body. Og så hadde de kun Reimaluer og votter i rosa, sort og blått, så da ble de også rosa. Ellers bruker jeg veldig mye lilla på henne, litt hvit, brunt og så er de fleste buksene blå jeans. Ikke stive jeans, men myke joggebukse-aktige. Også skoene hennes er lilla. Er veldig glad i lilla, og ikke så glad i rosa, så derfor blir det til at hun har lite rosa.

Dersom hun selv ønsker å bruke rosa når hun blir større skal hun så klart få lov til det, men så lenge jeg bestemmer så blir det mest lilla, hvit, blått og brunt på henne :-)

Skrevet

jeg har en jente i magen nå.. har kjøpt veldig veldig mye rosa egentlig.... men bf hater rosa og har gjort det klart at han vil helst at vi skal veie opp med andre farger også.. så når jeg var ute og kjøpte helseteppe her om dagen så ble det en nydelig mørk lilla....

jeg er egentlig mer fan av lilla enn rosa selv, men det ser så mye fine jenteklær som er skikkelig søtt i rosa og ikke like fint i andre farger.. hihi :P

så da er det fort gjort å ende opp med rosa hehehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...