Gå til innhold

Skifer barna deres alle klær hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir truse, sokker og t-skjorte byttet hver dag. Bukse og genser kan av og til brukes flere dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har bleiebarn. Alle klær blir skiftet mer eller mindre hver dag. Pga skitt og matrester. En sjelden gang i blandt er ikke buksen altfor skitten, og da brukes den en dag til:)

Skrevet

Barna er som oftest skitne i klærne til kvelden så det blir som oftest byttet klær hver dag. Har enda ikke opplevd at barna kommer rene og pene hjem fra barnehagen ;-)

Skrevet

Ja her skiftes det hver dag. Det hender innimellom at ei bukse er bukse er brukbar et par dager på rad, men ikke noe mer enn det:) Jeg synes at klær som er helt innpå kroppen må byttes daglig, og ellers skiftes de kun hvis de er skitne (og det blir de som oftest etter en dag..)

Skrevet

Ja,absolutt alt skiftes hver dag :)

Skrevet

Jeg har alltid skiftet alt på mine barn hver dag. Så nå når de er skolebarn, så gjør de det av seg selv :)

Jeg er ikke så superopptatt av at de skal være gullende rene. Det har bare blitt sånn, fordi jeg gjorde det da de var mindre og skitnet seg mer til i løpet av en dag.

Skrevet

truse og sokker bytter hver dag - uansett.

Eller kan klær brukes flere ganger dersom de ikke er skitne. Men som regel er de jo det....

Skrevet

De skifter ALT hver eneste dag

De er alltid skitne etter barnehagen, og hvis de ikke er det en dag så skifter jeg alikevel!

Kun noen lørdager og søndager de har hatt samme bukse og genser på seg kansje

Skrevet

ja, og ofte flere skift for dagen også....(2 åring)

men hvis noe bare har vært på noen timer...og ikke er skittent, så brukes det selvfølgelig litt mer før det vaskes...

Skrevet

nei,her skifter 3 åringen annenhver dag og mini på 9 mnd skifter etter behov,noe som betyr hver dag/annenhver dag.

Litt skitt på 3 åringen er tolerabelt,så lenge det ikke ser fussete ut.

Skrevet

Spessielt ullundertøy, som de bruker hele vinterhalvåret, kan de gjerne bruke 3 dager. Om vinteren blir de heller ikke så skitne på bukse og gensere så det kan ofte brukes flere ganger før vask.

Yttertøy godtar jeg at blir ganske møkkete før det vaskes. Vinterdressen vasker jeg sjeldent, høstdressen litt oftere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...