Gå til innhold

Når legger deres 4 åringer seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det senge tid mellom 19.30 og 20. Dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Da våkner han ved 7 tida. Er han oppe seinere våkner han like tidlig,men er kjempe survete.

Skrevet

Kveldstell,boklesing og sang er ferdig mellom halv åtte og ti på åtte :)

Skrevet

Åj, det var tidlig.

Min legger seg ca 19-19.30.

22.03: når står barnet ditt opp? føler du at du får noe tid med han i hverdagen?

Skrevet

Går opp for stell rett etter barne-tv, sier god natt og går ut av rommet klokken syv.

Da kommer søvnen etter få minutter og varer til syv-halv åtte dagen etter.

Ser det er tidligere enn de over her, men når søvnen varer fra syv til syv er det tydelig at det trengs såpass.

Skrevet

Jeg er ikke 22.03, men mine 4 åringer (og 6 åringen) legger seg også 18.30 - 19.00. Vi er oppe kl 06 hver morgen (kan bli 07 - 08 i helgene, men det er sjelden).

På spørsmålet om tid med barna i hverdagen, så må jeg bare svare at jeg så absolutt føler jeg har mye verdifull tid med ungene mine i hverdagen. Det handler om kvalitet, ikke kvantitet!

Skrevet

22.03 her

Ja alltid lagt seg 18.30. Sover til 07.30.

Føler jeg for nok tid ja. Bruker helgene godt, og tar en god del fridager fra barnehagen. Kunne lagt henne 20.00 men hu sover som regel til 07.30 uansett og jeg liker å kvelden for meg selv.

Skrevet

19:30-20:00

I helgene er det ofte en time senere. Men h*n sovere da også lengre.

Skrevet

19.30...

Både på hverdager og i helgene. Sover bare til 07.00 uansett om han legger seg senere, så føler han må legge seg senest 19.30, så han ikke er trøtt og sur på dagen...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...