Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Snusken e nå 7 mnd å har bynt å legge seg på magen når han ska sove. Skal man fortsette å snu han, eller er det ikke "farlig" at han ligger slik?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Min erfaring er at det er nytteløst å snu barna. De snur seg bare tilbake i ønsket stillig likevel. Så lenge de snur seg selv så er det ikke så mye å gjøre med det. Sørg for at barnet har fri tilgang på frisk luft, ikke er overopphetet og lever i et røykfritt hjem!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Mitt barn har alltid ligget på magen. Gått så bra så!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Bra å høre=) Da lar jeg han bare ligge slik...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 HS sa til meg at så lenge barna legger seg slik selv. Ruller fra mage til rygg og omvendt, så er det ikke noe problem
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 min rullet seg over på magen fra hun var 3,5 mnd gammel og da lot jeg henne ligge slik. Prøvde jeg å snu henne så våknet hun som regel. Eller hun snudde seg tilbake. For meg var det aldri aktuelt å legge henne i seler eller pose for å tvinge henne til å ligge på ryggen. Jeg passet godt på at det ikke var for mye kosedyr eller tepper som kunne havne foran ansiktet hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå