Gå til innhold

Er det så vanlig at gifte menn er utro :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så lei meg, jeg vet selv som singel har mange gifte menn sjekket meg opp på byen osv, og det er det ekleste jeg vet om.

Nå er jeg forlovet, skal gifte seg, mannen er litt eldre enn meg, kjekk forretningsmann MEN vi jobber sammen.. Vet alltid hvor han drar osv. Men så leser jeg jo alt her inne på DIB, blir jo så bekymret..

Hva hvis han er utro med meg og jeg aldri finner ut? Det er så ekkelt, så skriver noen at gifte menn er ute etter billige fitter??:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sååå vanlig som du kan få inntrykk av her, og det er heller ikke sååå skjelden som enkelte har lyst til å tro.

Vi kan ikke fly rundt og bekymre oss om alt som KAN gå galt her i verden. Jeg synes du skal nyte det om du har en godt forhold, ikke kast bort verdifull tid på mistenksomhet og dersom noe skulle komme opp så tar man det der og da, ikke på forskudd.

:)

Skrevet

Helt ærlig, hvis man tenker de tankene du tenker så ødelegger man ett forhold..

Med mindre du har mistanker, aner noe eller vet noe så er det ikke vits i å tenke slik for hva godt vil du få ut av det?

Jeg er sammen med en flott fyr, han er sjelden ute, veldig samvittighetsfull og jeg vil si at jeg hadde rett og slett fått hakeslep og sjokk hvis han hadde vært utro, han er bare ikke typen til det...hvorfor? fordi jeg vet at han er ekstremt samvittighetsfull og jeg leser mannen godt..

Det samme gjelder meg, men det er klart verken han kan vite om jeg noen gang har vært utro sånn sett , det samme gjelder jo han..er jo kun DEG selv som vet ALT om deg selv..

Men poenget mitt er at hvis du tenker slike tanker så kan det ødelegge mye..sjalusi er rotten til alt vondt...

Om det er mange menn som utro? Tja en god del...Om det er mange kvinner som er utro? tja , en god del..

Jeg vet heldigvis om svært få som har vært utro..og kansje er det folk som jeg kjenner som har vært det, men like greit jeg ikke vet det..er ikke mitt ansvar uansett og jeg liker ikke å tenke slike tanker...

Den beste måten er å tenke: jeg har det bra i mitt forhold. vi har ett bra sexliv. vi er gode venner osv...hvis alt dette stemmer så er sjangsene små for at mannen eller damen er utro! MED mindre de ikke eier samvittighet og bare er sånn...

Skrevet

det er vel omtrent like vanlig at gifte menn er utro, som samboende menn og menn med kjæreste. Det samme gjelder for kvinner. Du kan aldri stole 100% på at han aldri kommer til å være utro mot deg, men det kan ikke han med deg heller. Så legg vekk tankene og spar de til den dagen du ser grunn til å være mistenksom, ellers risikerer du å ødelegge forholdet ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...