<3lykkeliten<3 tulla mi Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Heisann, siden det er familieforøkelse på gang må vi da bytte ut den lille minien med en stasjonsvogn, Noen som kan anbefale en god bil med stort bagasjerom hvor en lett får plass til vogn ++++? Ha en fin kveld!!
Nusse_83 Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Jepp har en 5 serie BMW 2009 modell.. fantastisk å kjøre, kjempebra plass i baksetet og stort bagasjerom... eneste som er negativt er at dette er en dyr bil..
Makko med to små gutter Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Hvor mye skal dere legge i bil, hvor ny skal den være, og HVOR mye bagasjeplass skal dere ha? Selv tenker vi og på ny bil (har en avensis i dag), en vanlig stasjonsvogn er rett og slett ikke stor nok med to små, en hund og alltid et hav av utstyr som må med (driver med jakt og fiske)
hilde og gutta Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Hei. Vi har nettopp kjøpt en Skoda Octavia stasjonsvogn Brukt. Men denne bilen har et kjempe stort bagasjerom.Har hatt en liten Honda Civic med 3 dører.Tror vi kommer til å bli fornøyd.Den har plass til masse også. Lykke til med bil kjøp!!
Mia2011 Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 3 eller 5 BMW, i min 3' stasjonsvogn (2004mod) koster nå 120'-160', er det god plass i bagasjen og ok til tre i baksetet, men i min mann's nye 5' stasjonsvogn (2010mod) koster nå 580'-750', er det masse plass i bagasjen og VELDIG god plass til tre i baksetet.. Så kommer ann på prisen.. Begge bilene har forøvrig iso-fix i baksete, men i 3' kan ikke barn sitte i forsete, 5' derimot kan airbag slås av, sikkerhetsnetting mellom baksete og bagasje.. praktisk..
<3lykkeliten<3 tulla mi Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2010 Takk for tilbakemeldinger. Mannen min ble svært glad når han ser dere anbefaler BMW, Det er hans bil drøm
lindynatt Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 søsteren min og mannen venter nr 3 og 4 neste år og bytter ut bilen for en bmw x5 for å ha nok plass. har selv hatt bmw først x3 og så 3 kombi og hadde bare tull med bilene så for oss er bmw skikkelig dyre drittbiler
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 Har nettopp kjøpt Honda CR-V (brukt 2005 modell) og er kjempefornøyd! God plass til både bagasje, bakovervendte bilstoler og lange bein (er selv 183cm). (Og den er "best-i-test" som bruktbil.) Prøvde også VW Touran, men der fikk ikke beina mine plass med bakovervendt bilstol-men ellers godt med bagasjeplass. Har også en Toyota Avensis som vi er fornøyd med, god plass. Ellers har jeg hørt mye bra om Ford smax og volvo xc60. Men disse er dyre da.. Lykke til i biljungelen! ;o)
Hagla Skrevet 6. oktober 2010 #10 Skrevet 6. oktober 2010 Vi har Opel Vectra stasjonsvogn og i forhold til plass er vi veldig fornøyd! Barnevognen vår kunne settes rett inn uten i den ene siden av bagasjerommet uten å ta av bag eller noe. Dermed kunne hele den andre halvdelen av bagasjerommet brukes til varer, annen bagasje etc:) ok plass foran også med bakovervendte seter, er selv 176 og har ikke hatt liten plass nå jeg har sittet foran bakovervendte seter.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 6. oktober 2010 #11 Skrevet 6. oktober 2010 vi har og opel vectra stasjonsvogn 2008 modell, er kjempe fornøyd med den:) vi har emmaljunga edge duo vogn og den går rett inn i bilen, har og bikkje baki der da. god plass i baksete også. en super bil syns vi ihvertfall. det er den og ford mondeo som er størst i bagasjerommet, mondeon er 7,5 cm bredere enn vectran, men vectran er noe lengre. ellers skal du ha en enda større stasjonsvogn må det bli en mercedes E klasse (trur jeg det var). men det er da en dyr bil igjen. lykke til:)
JenteOgGutterMamma! Skrevet 7. oktober 2010 #12 Skrevet 7. oktober 2010 Vi har en Mercedes Benz Vito 2005 modell 9 seter ekstra lang modell ( finnes i 3 lengder ) og vi er kjempefornøyde! :-) Veeldig god å kjøre! :-) Den finnes også i 8 seter, det er 3 rader alle setene er justerbare og det er god plass mellom seteradene, vi har 3 barneseter, snart 4 og ennå er det ikke det minste trangt! Setene kan tas ut etter behov og ellers er det god plass til barnevogn bak! :-) Kjøpte den for ca 1 1/2 år siden da vi ventet nr. 5, nå er nr. 6 på tur så vi har måttet ha så stor bil da! :-) Lykke til med bilvalget! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå