Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg er veldig glad for min søster som har blitt gravid etter å prøvd i to år og fåt hjelp med prøverør osv. Mens jeg prøver å bli gravid med mnnen vi har prøvd i 6 måneder nå og jeg har alt mistet to ganger, har mistet en gang før det også så tilsammen 3 ganger nå.. Føler meg utrolig egoistisk som er lei meg når jeg burde være glad for min søster, er jo glad også men tenker bare på at jeg kunne ha vært gravid nå
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Det er klart at du er litt misunnelig og har endel negative følelser rundt graviditet. Det er tungt å prøve lenge og det er tungt å miste. Synes du skal tillate deg følelsene dine, uten at det nødvendigvis er så lurt at du forteller eller viser søsteren hva du føler. Ønsker deg lykke til og gratulerer som snart tante. Snart blir det din tur også!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg følte det også slik (ikke om søsters graviditet, men venninner) da jeg nettopp hadde mistet... faktisk også litt før siden jeg ønsket veldig å bli gravid. Tror det er helt naturlig å føle slik...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har veldig nedenfor de siste dagene og begynner å tro det kan være noe galt med meg siden jeg mister.. Vi bare prøver og prøver...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Det kan jeg forstå veldig godt, at du føler det slik dersom du har opplevd det å miste.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 Ja, jeg gruer meg litt til å bli gravid igjen også, i såfall kommer jeg til å ligge i sengen de første ukene... Vet jeg er hysterisk men er livredd for å miste igjen, får skikelig angst for det
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #7 Skrevet 3. oktober 2010 Prøv og vær glad for at søsteren din er gravid. Sannsynligvis har hun hatt en strevsom vei fram mot graviditeten. Samtidig er det lov å være trist på egne vegne når "alle andre" blir gravide, og du selv opplever å miste. Jeg hadde visst ikke så mange gode ord til trøst, men jeg vet godt hvordan du har det. Og jeg vet hva søsteren din har gått igjennom for å bli gravid. Begge deler er vanskelig. Trøsteklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå