Gå til innhold

Hva jobber du som?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken utdanning har du?

Trives du i jobben din?

Er du fornøyd med årslønna din?

Jeg blir 22 år om noen mnd, har et fagbrev innenfor noe jeg ikke vil jobbe med for resten av livet og føler jeg er uten mål og mening her i livet :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg jobber som pedagogisk leder, og selv om jeg ikke trives 100% der jeg er nå, så er jeg ikke i tvil om at jeg valgte riktig da jeg valgte førskolelærerutdanningen.

Lønna er grei nok, men burde vært enda høyere med tanke på alt vi har ansvar, og hvor viktig jobben egentlig er for samfunnet.

Skrevet

Jurist i staten

Trives fantastisk bra! Jobber med det jeg spesialiserte meg innen jussen.

Lønnen kunne selvsagt vært høyere slik den er i privat sektor, men jeg ønsker å jobbe i staten. Velger derfor jobb i staten og alle de positive sidene der fremfor høyere lønn. Og så får jeg jobbe med noe jeg virkelig liker.

Skrevet

jeg jobber som pedagogisk leder i barnehage, og selv om jeg ikke trives 100% der jeg er nå, så er jeg ikke i tvil om at jeg valgte riktig da jeg valgte førskolelærerutdanningen.

Lønna er grei nok, men burde vært enda høyere med tanke på alt vi har ansvar, og hvor viktig jobben egentlig er for samfunnet.

Skrevet

Akkurat nå jobber jeg som konsulent ved en personalavdeling ved en statlig etat. Men det er bare engasjement ut året.

Har 4 år med sos.ant, 1 år adm. og ledelse og 30 st.p. i forvaltningsarbeid.

Lønna er grei, spesielt til å være kortvarig engasjement.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...